Skip to main content

Wel wat laat,maar KPN medewerker heeft inmiddels teruggebeld,excuses aan geboden dat dit verzuimd was , en voorgesteld om de tv ontvanger te vervangen.Dit is inmiddels gebeurd en tot op heden functioneert het weer redelijk.Kleine tekortkoming is bv.het niet functioneren van de harder/zachter instelling middels de afstandbediening.Hier is mee te leven en nu afwachten of er  ongestoord opgenomen en gekeken kan worden.

Het volume kan je niet op de IPTV decoder regelen.

Maar je kan wel je TV koppelen in de KPN AB, daarna kan je het volume van je TV regelen en de TV aan / uit zetten met de KPN AB.

 

Of, zoals ik, koop een universele AB.

Zelf heb ik de Logitech Harmony one Ultimate. 

Alles via 1 AB en sommige functies met 1 knop. 

Echt perfect. 


In het recente verleden kon ik het geluid ,aan/uit etc op beide toestellen regelen middels de kpn afstandbediening.Op een van de toestellen werkt dit na het opnieuw opstarten van de ontvanger ook weer.Het toestel met de nieuwe ontvanger is nog niet zo ver maar ik ben al blij dat ik beeld en geluid heb.Ook het omwisselen van de AB helpt niets dus het moet maar even zo.


Zie hier, hoe je de AB op je TV kan koppelen.

Dan regel je het volume van je TV op de KPN AB.


Beste Joop,ik gebruik al talloze jaren de aanwezige onderdelen helaas niet probleem loos,maar moet ik nu zaken gaan wijzigen terwijl er in feite niets in het gebruik is veranderd.Geweldig voor de steun,maar simpel gezegd,alles moet gewoon functioneren zoals het jaren gedaan heeft en niets van koppelen van de AB op de TV,want dit werkte gewoon!


Als de afstandsbediening dezelfde is gebleven, dan zou het gewoon moeten werken. Heeft u een nieuwe afstandsbediening, dan moet je hem opnieuw instellen. 


Beste Joop,ik gebruik al talloze jaren de aanwezige onderdelen helaas niet probleem loos,maar moet ik nu zaken gaan wijzigen terwijl er in feite niets in het gebruik is veranderd.Geweldig voor de steun,maar simpel gezegd,alles moet gewoon functioneren zoals het jaren gedaan heeft en niets van koppelen van de AB op de TV,want dit werkte gewoon!

 

Ach ik probeerde je alleen maar te helpen.

Jammer dat je het niet op prijs steld.

Ik ben net als jij klant bij KPN.

:slight_frown:


Hi @wsolter, Welkom op ons Forum! Fijn dat je weer beeld en geluid hebt. Als de afstandsbediening niet meer naar behoren functioneert, dan is -naast de batterijen vervangen- het opnieuw koppelen een van de eerste stappen om het probleem opgelost te krijgen. Joop heeft je al voorzien van de link naar onze website waar wij uitleggen hoe je dit kunt doen. 

> Thanks @joop2011! Met jou antwoord helpt je sowieso (vele) andere klanten die dit topic lezen! 


Reageer