Skip to main content

ik heb geen smartphone en dus geen app. kijk met firefox op mijn computer naar kpn itv. ingesteld op beschikbare zenders (heb alleen basispakket). waarom onthoudt hij dit niet? als ik ff niet oplet krijg ik die G=undefined melding - nooit gehad bij xs4all… is er iets aan te doen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb geen smartphone en dus geen app. Ik kijk met Firefox op mijn computer naar KPN itv. Ingesteld op beschikbare zenders (ik heb alleen het basispakket). Waarom onthoudt hij dit niet? Als ik even niet oplet, krijg ik die G=undefined melding - nooit gehad bij xs4all. Is hier iets aan te doen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Ik vond een oudere topic, zie hier.

Misschien heb je hier iets aan.

 

Zelf gebruik ik Edge Chromium in Windows 11. 


???? waar dan?


???? waar dan?

 

Mijn excuus, link vergeten.

Nu weet ik niet meer zo snel welke ik had gevonden.

 

Maar misschien deze.

Of deze?

En als laatste deze misschien. 


links zijn volstrelt irrelevant. zonde van mijn tijd. kan er iemand reageren die er wel een beetje verstand van heeft?


links zijn volstrelt irrelevant. zonde van mijn tijd. kan er iemand reageren die er wel een beetje verstand van heeft?

 

Beste @hassey 

Ik vat dit op als een belediging.

Waarom? Wat is de reden hiervoor?

 

Ik ben net zoals jij klant van KPN en ik probeer je alleen maar te helpen.😣


Hoi @hassey, welkom op ons forum!
Deze plek is bedoeld voor klanten om elkaar te helpen, zullen we het hier een beetje gezellig houden?
Als je wilt denken we graag met je mee naar een oplossing. Deze foutcode komt ook mij niet bekend voor dus zijn de topics die Joop noemt een goede start. Ik heb ook nog een paar vervolgvragen.

  • Kun je anders een screenshot plaatsen van je foutmelding?
  • Gebruik je een VPN of extensies voor je firefox?
  • Kun je het eens zonder proberen?
  • En met een andere browser?

Als je contact met de klantenservice zoekt kun je hierover het beste met ons bellen op 0800-0402 of  als je een XS4all abonnement hebt op 020 398 76 66