Skip to main content

Als ik de tv ontvanger terug naar fabrieksinstellingen zet, met software verwijderen, verwijder ik dan ook al mijn opnames van KPN? 

Hallo @Thomasvg93 , als het goed is niet, want jouw opnames worden in ‘the cloud’ bewaard.


Nee.

Zelfs op m'n ontvanger met HDD die ik voor Ziggo heb (ja dat heb ik ook nog; het gratis kabeltv aanbod) blijven opnames erop staan als ik fabrieksinstellingen doe. Daar heeft ie apart nog “schijf wissen” voor.


Maar, ter aanvulling, de KPN ontvangers van tegenwoordig hebben geen schijf, dus valt er ook niets te wissen. En, zoals @JanD al, zegt, opnames worden niet op de ontvanger bewaard, maar bij KPN, zodat je er ook online en via de apps bij kunt. 


 Hallo, mijn naam is Gart.Ik heb vanochtend via 0800 0402 kontakt gehad met kpn. Mijn smart tv stond vanmorgen op wit beeld met de melding Niet online. Dit heb ik al 3x gehad. Volgens iemand van kpn moet ik terug naar fabrieks instellingen en volgens haar kan ik eventueel al mijn opname;'s kwijtraken maar dat wist ze niet zeker. Ik heb er nogal wat series op staan. Ik vertelde haar; maar die opname's staan toch in de cloud. Dat maakte volgens haar niets uit. Mijn media box is de ARRIS VIP 2952


Mijn smart tv stond vanmorgen op wit beeld met de melding Niet online. 

Dit is denk ik geen melding van de KPN tv ontvanger. Ik vermoed dat de tv op de verkeerde source staat.

ARRIS VIP 2952

Deze heeft een display. Ziet u daar wat op? Kunt u de tv ontvanger aan en uit zetten? Er zit een knopje bovenop wat groen of rood kleurt. Reageert dat? Ziet u het zender nummer op het display als het knopje groen is? Kunt u schakelen naar een andere zender? Veranderd dan het cijfer op het display? 


Hallo @Gart , om concreet je vraag te beantwoorden, nee, er gaan geen opnames verloren, want die worden in 'the cloud' bewaard en niet binnen je tv-decoder.