Skip to main content

Hallo, goedemiddag iedereen!

ik weet niet meer van welke kant moet ik het problematiek van onze TV programmering aan vallen. Eerst er is natuurlijk voor iedereen wat, misschien zelfs te veel voor iedereen. Een telecombedrijf zoals KPN kan nooit, door aan zijn TV programma aanbod te sleutelen, nieuwe onbestaande mensen groepen creëren maar natuurlijk het omgekeerde is altijd waar. Omdat tegenwoordig het overgang tussen de oeroude en meestal leeftijd gebonden mensen groepen helaas geheel zoekgeraakt mede door het effect van onze “consumptie maatschappij” en het loslaten van alle vormen van ouderlijke opvoeding, met het vrees dat het ergens tegen de wetten heen kan gaan, zoals alle kerkelijke gezag bijna volledig gebaseerd op een soortgelijk vrees van keuze vrijheden beperking terwijl in alle andere grote religieuze instellingen inderdaad, de kinderen worden bijna letterlijk gedwongen om hun ouders te volgen in hun geloof. De doel van mijn schrijven alleen maar, voor te stellen aan KPN om een nieuwe programma-keuze-beperking in te voeren in hun aanbod, en geen onmogelijke en onbespreekbare maatschappelijke malaises op te sporen, maar het is wel bekend dat van te veel vrijheid komt uiteindelijk een langdurige en lastige onvrijheid voort, omdat wij kunnen niet meer weten wat te kiezen en door onze verkeerde keuzes onze levensloop zo slecht beïnvloeden dat een “compleet U-turn” soms zeer lastig of geheel onmogelijk wordt. Hiermee kan ik advies geven aan KPN om softwarematig zo’n systeem in hun mega-programma-aanbod te bouwen dat, waarschijnlijk ook door het gebruik van AI technology, allemaal ingebouwd in hun modems, de keuze vrijheid van elke TV kijker zo te beperken dat, elke keer als een jongen van 10 inlogt met zijn vingerafdruk (codes zijn te gevaarlijk), hij ook te zien krijgt wat hij zoude moeten zien, geen criminele of oorlog, geweld, seks, agressief gedrag en middelen gebruik houdende programma’s en natuurlijk wat gedempte muziek gebeuren om zijn kers verse gehoorsysteem te beschermen. In tegendeel alles wat wetenschap, uitvindingen en zijn ziel vrijheid en opbouw verlenende programma’s waarin alle absurdistische en SF achtige onzinnige delen, automatisch weglatend, hier komt een goed gebruik van AI systeem, 24 uur programmering zo aan deze jonge persoon aanbieden dat hij wordt zeker opgeleid in een goede visuele manier, als een verloop van zijn scholiere opvoeding. Natuurlijk elke jaar-groep kan en moet zijn eigen programmering ontvangen, van 5 tot 105 jaar. Om te voorkomen dat een jongetje van 10 mee kijkt naar voor hem onacceptabel scènes van wat zijn ouders zeker willen zien, gaat natuurlijk de vriendelijke AI system een selectie maken uit de scènes van alle aangeboden programma’s om de jongste mee-kijker te beschermen tot dat hij/zij niet meer in de TV-ruimte aanwezig is en het omgekeerde natuurlijk. Deze laatste ontwikkeling is alleen mogelijk als een extra 3D oog wordt aangebracht op de muur achter de TV toestel en welke helper gemakkelijk de “TV-Angel” genoemd worden. Als we nu beginnen te denken in deze richting, dan moeten we hopen dat misschien over 5-6 jaar, wij kunnen onze TV’s volledig beheersen en niet andersom. Als KPN zo’n stap vooruit maakt in het beschermen van individuen door hun niet meer blootstellen aan alles en nog wat maar hun eigen omgeving te creëren waar ze gelukkig leren en zichzelf amuseren, dan de kans is groot dat andere providers ook hun zullen na apen en in de end onze Nederlandse samenleving zeer veel hiervan kan profiteren. Dank u wel.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nauwelijks leesbaar verhaal, soms door een AI laten schrijven ?😀


Nauwelijks leesbaar verhaal, soms door een AI laten schrijven ?😀

Natuurlijk willen we gemakkelijk leesbaar verhalen hebben zoals die geschreven door beroemde Nederlandse schrijvers, omdat we zijn allemaal gericht op onze gemak en niet om onze toekomst, 

een van de missers van meeste mensen in onze tijd is dat zij altijd alleen maar naar het buiten kant van

alles kijken en nooit naar de inhoud. Ik heb gezegd wat ik zoude moeten zeggen en ik ben zeer zeker dat

niemand iets ervan zal leren, jullie moeten echt vervangen worden door AI readers, die wel in staat zullen 

zijn om het inhoudelijke idee erachter te kunnen begrijpen. Prettige weekend aan iedereen die achter zo’n 

waanzinnige persoon die gelukkig uit Nederlandse school systeem afkomstig is. Helaas het is niet de lot van alle buitenlanders die in Nederland proberen te verblijven.


Nauwelijks leesbaar verhaal, soms door een AI laten schrijven ?😀

Natuurlijk willen we gemakkelijk leesbaar verhalen hebben zoals die geschreven door beroemde Nederlandse schrijvers, omdat we zijn allemaal gericht op onze gemak en niet om onze toekomst, 

een van de missers van meeste mensen in onze tijd is dat zij altijd alleen maar naar het buiten kant van

alles kijken en nooit naar de inhoud. Ik heb gezegd wat ik zoude moeten zeggen en ik ben zeer zeker dat

niemand iets ervan zal leren, jullie moeten echt vervangen worden door AI readers, die wel in staat zullen 

zijn om het inhoudelijke idee erachter te kunnen begrijpen. Prettige weekend aan iedereen die achter zo’n 

waanzinnige persoon die gelukkig uit Nederlandse school systeem afkomstig is. Helaas het is niet de lot van alle buitenlanders die in Nederland proberen te verblijven.

Héél leuk. ""Jullie moeten echt vervangen worden door AI readers".


is AI toch nog ergens goed voor….. een leesbare samenvatting door chatgpt:

=====
De gebruiker uit bezorgdheid over de huidige staat van tv-programmering en de mogelijke negatieve impact ervan op verschillende leeftijdsgroepen. Ze stellen voor dat een telecombedrijf zoals KPN beperkingen invoert om kijkers, met name jonge kinderen, te beschermen tegen ongepaste inhoud. Ze stellen voor om AI-technologie te gebruiken om een systeem te creëren dat de keuzemogelijkheden beperkt en geschikte programma's presenteert op basis van individuele voorkeuren en leeftijdsgroepen. De gebruiker noemt ook het concept van een "TV-Angel", een 3D-oog aan de muur achter de tv, dat zou helpen bij het filteren van inhoud. Ze geloven dat als KPN deze stap neemt, andere providers mogelijk hetzelfde zullen doen, wat ten goede zou komen aan de Nederlandse samenleving als geheel.

=====

ik gok dat het makkelijker is om een zelfbouw onderzeeër naar de titanic te sturen dan een 3d oog aan de muur bij elke tv kijker 😁


is AI toch nog ergens goed voor….. een samenvatting door chatgpt:

=====
De gebruiker uit bezorgdheid over de huidige staat van tv-programmering en de mogelijke negatieve impact ervan op verschillende leeftijdsgroepen. Ze stellen voor dat een telecombedrijf zoals KPN beperkingen invoert om kijkers, met name jonge kinderen, te beschermen tegen ongepaste inhoud. Ze stellen voor om AI-technologie te gebruiken om een systeem te creëren dat de keuzemogelijkheden beperkt en geschikte programma's presenteert op basis van individuele voorkeuren en leeftijdsgroepen. De gebruiker noemt ook het concept van een "TV-Angel", een 3D-oog aan de muur achter de tv, dat zou helpen bij het filteren van inhoud. Ze geloven dat als KPN deze stap neemt, andere providers mogelijk hetzelfde zullen doen, wat ten goede zou komen aan de Nederlandse samenleving als geheel.

=====

ik gok dat het makkelijker is om een zelfbouw onderzeeër naar de titanic te sturen dan een 3d oog aan de muur bij elke tv kijker 😁

Haha, ChatGPT weet het aanzienlijk beter te verwoorden!


is AI toch nog ergens goed voor….. een leesbare samenvatting door chatgpt:

=====
De gebruiker uit bezorgdheid over de huidige staat van tv-programmering en de mogelijke negatieve impact ervan op verschillende leeftijdsgroepen. Ze stellen voor dat een telecombedrijf zoals KPN beperkingen invoert om kijkers, met name jonge kinderen, te beschermen tegen ongepaste inhoud. Ze stellen voor om AI-technologie te gebruiken om een systeem te creëren dat de keuzemogelijkheden beperkt en geschikte programma's presenteert op basis van individuele voorkeuren en leeftijdsgroepen. De gebruiker noemt ook het concept van een "TV-Angel", een 3D-oog aan de muur achter de tv, dat zou helpen bij het filteren van inhoud. Ze geloven dat als KPN deze stap neemt, andere providers mogelijk hetzelfde zullen doen, wat ten goede zou komen aan de Nederlandse samenleving als geheel.

=====

ik gok dat het makkelijker is om een zelfbouw onderzeeër naar de titanic te sturen dan een 3d oog aan de muur bij elke tv kijker 😁

Grappig is ook dat volgens de titel de schrijver zich afvraagt of de techniek niet te ver gaat, maar wel een 3D oog achter elke tv wil! Nou ja, zal wel satire zijn.


Het is inderdaad zeer grappig, want deze title is afkomstig niet van mij, ik weet helemaal niets van…


Als je probeert techniek belachelijk te maken, dat is een teken dat je bent toch niet opgewassen voor alles die op onze pad gaat komen, binnenkort, mijn lieve vriend. Zo’n negerende neiging hebben onze Far East buren nooit gehad en daarom is vandaag landen als Japan, Zuid Korea en een paar andere rondom in die gebieden zo ver kunnen komen met hun techniek kunnen. Ik citeer express China hier niet bij omdat jammergenoeg maakt China meestal misbruik van al zijn technische kennis en niet zo zeer de anderen. Noord Amerikaanse continent levert ook wat natuurlijk maar ze maken minder en minder gebruik van eigen kunnen, alles dat ze zo goed mogelijk samen proberen te smelten, onder hun eigen naam, komt van origine vanuit Aziatische landen, meestal uit China welke probeert de US technologische producties geheel in hun handen te krijgen door hun de componenten dat ze nodig hebben zo goedkoop mogelijk aan te bieden. En natuurlijk de gehele Westerse wereld die moet US altijd na apen, volg hun en ook valt in de armen van China omdat wij hier armer en armer worden door ongelofelijke en onverwachte gebeurtenissen zoals de Covid 19 en de Ukraine’s oorlog die van Europees welvaart een Saté maakt met heel veel Sambal in plaats van gewone pinda sausje. Zolang wij hier afhankelijk blijven van het invoer van technische componenten vanuit China en van hun fabricage processen van meeste hardware, en van het invoer van amusement vanuit US, Europe zal nooit meer op hun poten gaan staan wat technische ontwikkelingen en wat een overzichtelijke en gedisciplineerde leven betreft. Mijn idee was gewoon nieuw en inventief en KPN kon hem snel invoeren maar hij heeft mij na een telefoon gesprek naar deze forum gedumpt. Over mijn zo fameuze 3D AI oogje gesproken, ik ben zeer zeker dat zulke installaties zullen binnenkort in alle woonkamers hun plaats nemen, door hun in te bouwen binnen elke nieuwe TV toestel en ook misschien binnen elke PC of Apple toestel dat we gaan kopen, inclusiefs onze lieve iPhones. Maar niet alleen om alles te censureren wat wij niet mogen zien en door te zetten wat wij well moeten zien, volgens de locale overheid, maar ook om iedereen te controleren elke seconde van hun leven, iets die nu in China in experimentele fase zit maar het is geen toekomst muziek meer, je kan hem beter een controle nachtmerrie noemen, alle wereld landen willen deze maatregelen ook zsm invoeren.


we gaan het zien, misschien zelfs wel in 3D ;-)


Het is gemakkelijker te geloven in iets als we kunnen hem zien maar het is veel waardevoller om in iets te kunnen geloven zonder hem te kunnen zien want dit vraagt van ons veel verbeeldingskracht en kennis der zaken en geloof dat niet iedereen heeft.


Even een deel er uitlichten, wil je als opvoeder niet dat een kind iets ziet wat niet geschikt is moet je dat natuurlijk niet kijken op het moment dat deze mogelijk iets mee kunnen kijken. Daar is geen techniek voor nodig gewoon het eigen gezonde verstand.

Verder is er al een systeem wat zover ik weet prima werkt. Soms zelfs te goed.

 

Wat mij nu verbaasd is de titel van het topic en de genoemde oplossing want dat gaat inderdaad veel te ver.


Als je vindt dat je kan je kinderen op het matje roepen wat tv kijken betreft doe het maar, ik vindt het ook nergens heen gaan, laat staan te ver gaan, jammer genoeg onze grote vrijheden hebben onze gezond verstand allang geheel uit geschakeld en daarom moeten we al die “anti- val electronics” gebruiken om te kunnen blijven “rechtop” te lopen…


@ForumMuis53

 

Ik reageer alleen op de kop (de naam van het topic).

Techniek gaat in mijn ogen nooit te ver.

Ik hou van techniek.

 

Je verhaal is helaas onleesbaar.

Veel en veel te lang.