Skip to main content

ik heb van jullie bericht ontvangen of ik nieuw tv kastje wil testen.

me hiervoor opgegeven maar weet verder nog niets

er is wel al heel de week naar me gebeld door jullie maar ik kan jullie niet terug bellen en als jullie bellen ben ik vaak net te laat.

via mail ben ik altijd bereikbaar nu telefonisch ook

groet sandra van esch

willen jullie mij bellen en of mailen nu omdat contact met juiste persoon steeds mislukt.en ik jullie zelf niet terug kan bellen


Hi @sandra2022.! Welkom op het forum.

In dit geval moet ik je vragen nog even geduld te hebben. De bevestigingsmails zijn de deur nog niet uit. Zodra dat wel het geval is krijg je de uitnodiging als je daarvoor bent uitgekozen. 😊


Kan er misschien een status update gegeven worden wat de stand van zaken is voor de 2e testronde.

Ik kreeg ook een uitnodiging dus de vragenlijst netjes ingevuld en ik zou binnen 3 weken een reactie krijgen. Tot op heden nog niks gehoord terwijl en alweer ruim 3 weken geleden is en dat het inmiddels ook als augustus is.

Dus wat is de stand van zaken?


@Dreetje de e-mails met uitnodigingen worden op dit moment verstuurd. Als je bent uitgenodigd heb je deze als het goed is al binnen of komt deze in de komende dagen. 


@Dreetje de e-mails met uitnodigingen worden op dit moment verstuurd. Als je bent uitgenodigd heb je deze als het goed is al binnen of komt deze in de komende dagen. 

@Bram_  Je zal het altijd zien. Gisterochtend het berichtje geplaatst em gistermiddag een mailtje gekregen dat ik mee mag doen.

Dus nu wachten we voor de rest af.

Bedankt voor de reactie


Ik heb zelf ook 3 weken geleden formulier ingevuld. Tot opheden nog niks gehoord. Zou dan de 2e keer zijn dat ze je vragen om mee te doen met een test en vervolgens hoor je niks meer. Maar wie weet heb ik misschien morgen ook een email😏 dat ik mag meedoen 🤗


Nog niks gehoord en ook geen email meer ontvangen dat ik mag meedoen.

Dus voor de 2e keer gevraagd door KPN om mee te doen met testen. Vervolgens email ingevuld dat ik wil meedoen. En ja...je hoort nooit meer wat van KPN. Ik vind dit best wel apart en misschien zou enige uitleg wel op zijn plaats zijn.

Groet 

Rob


Hi @hyllan. We hebben de helft van de uitnodigingen de deur uit gedaan. De andere helft krijgt deze later. Wel is 3 weken geleden voor het invullen van het formulier wat aan de late kant. Het kan daarmee zijn dat je niet in de test bent meegenomen. Wel raad ik je aan nog even bij je ongewenste e-mail te kijken. Voor het geval de e-mail daar terecht is gekomen. 

Wel moet ik zeggen dat ik het tof vind om te horen dat je zo graag mee wilt doen met het testen van de nieuwe ontvanger. 😊


@Bram_  

Hier ook 3 weken geleden,  ( 3 augustus) formulier direct ingevuld, maar tot nu toe niks gehoord.  Kun jij voor mij nakijken wat de status hiervan is?  Zie profiel voor gegevens!😄

En natuurlijk zit er niks in de spam map.


Ben wat te ongeduldig geweest! Pakketje komt morgen aan! Verder kan ik niks zeggen natuurlijk 😉


Geluksvogel....ik heb zelf nog niks gehoord of ontvangen. Heb zelf ruim 5 weken terug ook het formulier direct ingevuld  maar tot nu toe niks gehoord 😉