Skip to main content

Wanneer gaat KPN hierin mee ?

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-op-gevoelig-moment-door-tmobile-onder-druk-gezet-met-gratis-sport/

 

Zou mooi zijn met de nieuwste abonnementen.

Als ik het goed lees, is dat alleen voor nieuwe klanten.

 

Het is volgens mij geen zenderuitbreiding.

 

ViaPlay is ook geen zender, maar net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

ViaPlay heeft wel op zaterdag en zondag bij KPN op kanaal 225 de formule 1, omdat anders de aanvoer te groot wordt. 

Of dit extra kanaal blijft is nog onzeker, ViaPlay bepaald dat uiteindelijk. 

 

P.S.

Op kanaal 14 heb je ESPN 1 gratis. 


Hallo @007JH007 gratis sport (ESPN) kun je vinden op kanaal 14.

 


Ha @007JH007, welke eventuele zenderwijzigingen we gaan doorvoeren, dat is nog niet bekend. Het wordt zeker op het forum geplaatst wanneer hier wel meer duidelijkheid over is. We hebben inderdaad ESPN op kanaal 14 🙂.


Hallo @007JH007 ,

Naast ESPN op 14 heb je ook nog Eurosport 1. Voor mij persoonlijk een super belangrijke zender, want dat is “The Home of Cycling”. 
 

Als KPN daarnaast ook bv ESPN 2, ESPN 3 en diverse zenders van Ziggo Sport beschikbaar zou stellen aan alle abonnees, dan zou de prijs van het Basispakket ongetwijfeld gaan stijgen. En daar zit ik (en ook heel veel andere abonnees) niet op te wachten. Sterker nog, de doorgifte van ESPN (1) in het basispakket is iets waar wij allemaal voor betalen en waar veel klanten die geen voetballiefhebber zijn, niet blij mee zijn. 
 

Mijn persoonlijke voorkeur is een goedkoop basispakket van iets meer dan dertig zenders. Dat zijn dan de meest bekeken Nederlandse zenders aangevuld met de Vlaamse en de regionale zenders. Alle andere zenders zouden dan in aanvullende keuzepakketten kunnen komen. 


Top bedankt voor de reacties