Skip to main content

Al sinds 16 augustus bezig met verlengen van thuis abonnement. Een afgesloten geweest door KPN was foutje verkeerde melding gemaakt door een kpn medewerker, verkeerde abonnement hebben in het systeem gezet moeten wachten tot 12 september voordat we konden verlengen, 19 september zou het abonnement ingaan. Maar nog niks ontvangen naar veel bellen zou ik terug gebeld worden niet gebeurt weer maar bellen nu hebben een ticket aangemaakt en wordt binnen 24 uur gebeld. Ben benieuwd geen vertrouwen in. Wordt van de kast naar de muur gestuurd.  En dan iets aan vergoeding doen doen ze niet. Twijfel of ik alles moet annuleren en weg gaan denk er wel overna.

Goedemorgen @Hullie74 en bedankt voor je bericht!

Dat schiet natuurlijk totaal niet op en daarom snap ik je twijfel ook wel. Wat ik zie, is dat er op 2 oktober tussen 13.00 en 15.00 een monteur komt; was je hiervan inmiddels op de hoogte?


Goedemorgen  @JanZ_ 

Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland.  Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.


Hoi @Hullie74 
Vervelend dat het allemaal zo slecht loopt.
Probeer onderstaande link eens om een vergoeding aan te vragen:

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Het beste kun je dit pas doen nadat het weer werkt.


Goedemorgen  @JanZ_ 

Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland.  Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.

Laten we dan eerst 2 oktober even afwachten @Hullie74. Als er een toezegging is gedaan met betrekking tot een tegemoetkoming, dan gaat dat goed komen hoor. Al snap ik je scepsis ook wel kijkend naar hoe alles tot nu toe is verlopen. 


Goedemorgen  @JanZ_ 

Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland.  Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.

Laten we dan eerst 2 oktober even afwachten @Hullie74. Als er een toezegging is gedaan met betrekking tot een tegemoetkoming, dan gaat dat goed komen hoor. Al snap ik je scepsis ook wel kijkend naar hoe alles tot nu toe is verlopen. 

Er is niks gezegd over een tegemoetkoming wacht eerst aankomende week af of alles goed gaat. Ik zal je berichten als.de monteur is geweest.


Goedemorgen  @JanZ_ 

Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland.  Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.

Laten we dan eerst 2 oktober even afwachten @Hullie74. Als er een toezegging is gedaan met betrekking tot een tegemoetkoming, dan gaat dat goed komen hoor. Al snap ik je scepsis ook wel kijkend naar hoe alles tot nu toe is verlopen. 

Er is niks gezegd over een tegemoetkoming wacht eerst aankomende week af of alles goed gaat. Ik zal je berichten als.de monteur is geweest.

Mijn excuses @Hullie74, ik had het niet helemaal goed (wellicht te vluchtig) gelezen. Maar laten we inderdaad eerst die monteur maar eens afwachten. 


Goedemorgen  @JanZ_ 

Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland.  Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.

Laten we dan eerst 2 oktober even afwachten @Hullie74. Als er een toezegging is gedaan met betrekking tot een tegemoetkoming, dan gaat dat goed komen hoor. Al snap ik je scepsis ook wel kijkend naar hoe alles tot nu toe is verlopen. 

Er is niks gezegd over een tegemoetkoming wacht eerst aankomende week af of alles goed gaat. Ik zal je berichten als.de monteur is geweest.

Mijn excuses @Hullie74, ik had het niet helemaal goed (wellicht te vluchtig) gelezen. Maar laten we inderdaad eerst die monteur maar eens afwachten. 

@JanZ_  goedenmorgen, 

Nu hebben helemaal geen internet en tv. Kan te maken hebben dat de monteur vanmiddag komt? Dit is al eens eerder gebeurt gaat weer lekker hoop dat de monteur vanmiddag iets.voor kan doen. Weer afwachten.


@JanZ_  nou alles werkt weer. Was een aanfluiting er is geen eens een monteur geweest heeft alleen gebeld dat hij alles in de kast buiten goed heeft gezet. Nou moest ik daarvoor thuis blijven. Echt heb er geen goed woord voor over hoe alles weer gaat. Wat kun jij voormij betekenen in een mooie tegemoet koming voor dit alles waar we wel bijna 2 maand op gewacht hebben. Ik hoor het wel wat je voor ons kunt betekenen.


@JanZ_  nou alles werkt weer. Was een aanfluiting er is geen eens een monteur geweest heeft alleen gebeld dat hij alles in de kast buiten goed heeft gezet. Nou moest ik daarvoor thuis blijven. Er zou een monteur eerder deze week wat fout hebben gedaan in de kast buiten want het stond al goed en toen hebben ze vannacht alles uitgeschakeld. Echt heb er geen goed woord voor over hoe alles weer gaat. Wat kun jij voormij betekenen in een mooie tegemoet koming voor dit alles waar we wel bijna 2 maand op gewacht hebben. Ik hoor het wel wat je voor ons kunt betekenen.

 


@JanZ_ 

 


 

 

 


 

 

 

Goedemorgen @Hullie74 , ik heb je een PB gestuurd. 


Reageer