Al sinds 16 augustus bezig met verlengen van thuis abonnement. Een afgesloten geweest door KPN was foutje verkeerde melding gemaakt door een kpn medewerker, verkeerde abonnement hebben in het systeem gezet moeten wachten tot 12 september voordat we konden verlengen, 19 september zou het abonnement ingaan. Maar nog niks ontvangen naar veel bellen zou ik terug gebeld worden niet gebeurt weer maar bellen nu hebben een ticket aangemaakt en wordt binnen 24 uur gebeld. Ben benieuwd geen vertrouwen in. Wordt van de kast naar de muur gestuurd. En dan iets aan vergoeding doen doen ze niet. Twijfel of ik alles moet annuleren en weg gaan denk er wel overna.
Goedemorgen
Dat schiet natuurlijk totaal niet op en daarom snap ik je twijfel ook wel. Wat ik zie, is dat er op 2 oktober tussen 13.00 en 15.00 een monteur komt; was je hiervan inmiddels op de hoogte?
Goedemorgen
Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland. Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.
Hoi
Vervelend dat het allemaal zo slecht loopt.
Probeer onderstaande link eens om een vergoeding aan te vragen:
Het beste kun je dit pas doen nadat het weer werkt.
Goedemorgen
Ja was ik van op de hoogte heb ik zelf ingepland. Hoop dat het uiteindelijk goed gaat. En zou KPN ook nog wat doen aan een soort tegemoetkoming ben benieuwd of daar zelf mee komen. Verwacht er niet veel van.
Laten we dan eerst 2 oktober even afwachten
Goedemorgen
Er is niks gezegd over een tegemoetkoming wacht eerst aankomende week af of alles goed gaat. Ik zal je berichten als.de monteur is geweest.
Goedemorgen
Er is niks gezegd over een tegemoetkoming wacht eerst aankomende week af of alles goed gaat. Ik zal je berichten als.de monteur is geweest.
Mijn excuses
Goedemorgen
Mijn excuses
Nu hebben helemaal geen internet en tv. Kan te maken hebben dat de monteur vanmiddag komt? Dit is al eens eerder gebeurt gaat weer lekker hoop dat de monteur vanmiddag iets.voor kan doen. Weer afwachten.
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.