Skip to main content
Vraag

galaxy tab s3 hapert bij tv kijken

• December 9, 2021
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Tv kijken via kpn op mijn tablet gaat erg haperend. Maakt niks uit of ik de app gebruik of via de browser. Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Terwijl Ziggo Go app wel werkt. Heel vervelend. Wat te doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 12, 2021

@Win Grotens Heeft de app altijd goed gefunctioneerd? Hapert de app bij alle zenders of alleen specifieke programma's/commerciële zenders? 

• Auteur
  • Topper
  • December 12, 2021

Is tot nu toe inderdaad altijd goed gegaan. En hapert overal helaas.

• December 12, 2021

Hallo @Win Grotens , welke wifi gebruik je op dat moment, de 2.4- of de 5.0-band?

Even de wifi aan- en uitzetten, dan pakt deze de andere band, gaat het dan wel goed?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 14, 2021

Jammer @Win Grotens. Ik ben ook benieuwd of het aan de verbinding ligt i.c.m/aan de app zelf. Als je met de tablet op een ander wifi-netwerk zit, gaat het dan wel goed? Bijvoorbeeld via een hotspot me je mobiel. Die heeft dan wel verbinding nodig met het mobiele netwerk en kost dus mobiele data (MB verbruik). 

Je kunt de tip van @JanD proberen. Ben benieuwd of dit iets oplevert. 

• Auteur
  • Topper
  • February 16, 2023

Indien ik de resolutie op de laagste stand zet, dan stottert hij niet meer. Voorheen nooit gehad. WiFi uit en aan geeft geen verschil 

• Auteur
  • Topper
  • February 16, 2023

Bij de Ziggo Go app heb ik geen haperingen op de hoogste kwaliteit!!!