Skip to main content
Is er een zenderpakket waar games of thtones te zien is ???? Of mischien hbo van ziggo?? Heb paar jaar geleden KPN genomen juist voor hbo maar die is naar ziggo gegaan waar ik hellemaal niet blij mee was nu komt het laatste seizoen van games of thrones over eennpaar dagen en wil dit zo graag zien kan iemand mij vertellen hoe en waar aub
Beste @LAVIDALOCA,



Helaas is Game Of Thrones niet te zien bij KPN, dit is van Liberty Global. Toen HBO erg nog was kon je het nog zien bij KPN.

Maar Liberty Global (Ziggo) heeft HBO overgenomen, en is helaas alleen te zien bij Ziggo Movie XL.
Beste @LAVIDALOCA,



Helaas is Game Of Thrones niet te zien bij KPN, dit is van Liberty Global. Toen HBO erg nog was kon je het nog zien bij KPN.

Maar Liberty Global (Ziggo) heeft HBO overgenomen, en is helaas alleen te zien bij Ziggo Movie XL.


Dank je voor je reactie dennis
Dank je voor je reactie dennis

Graag gedaan @LAVIDALOCA,



Tip: heb je familie, vrienden die Ziggo hebben? Dan kun je de Ziggo Go app gebruiken, (als het mag van hun) daarna met Chromecast casten naar je TV, dan kun je het toch zien. Zorg wel dat je dan je telefoon op Wifi hebt staan, anders ben je zo door je 4G databundel heen! 😉


Dank je voor je reactie dennisGraag gedaan @LAVIDALOCA,



Tip: heb je familie, vrienden die Ziggo hebben? Dan kun je de Ziggo Go app gebruiken, (als het mag van hun) daarna met Chromecast casten naar je TV, dan kun je het toch zien. Zorg wel dat je dan je telefoon op Wifi hebt staan, anders ben je zo door je 4G databundel heen! ;)


Ja die heb ik dan moet diegene mij een code geven toch? En wat is dan chromcast




Dank je voor je reactie dennisGraag gedaan @LAVIDALOCA,



Tip: heb je familie, vrienden die Ziggo hebben? Dan kun je de Ziggo Go app gebruiken, (als het mag van hun) daarna met Chromecast casten naar je TV, dan kun je het toch zien. Zorg wel dat je dan je telefoon op Wifi hebt staan, anders ben je zo door je 4G databundel heen! ;)
Ja die heb ik dan moet diegene mij een code geven toch? En wat is dan chromcast


Ik weet al wat chromecast is !! Toppie Dennis heel erg bedankt voor je tip ziggo go word geregeld en chromecast en dan wachten nog een paar dagen om het slot van games of thrones te kijken je hebt me gered hahaha dank je wel !!






Dank je voor je reactie dennisGraag gedaan @LAVIDALOCA,



Tip: heb je familie, vrienden die Ziggo hebben? Dan kun je de Ziggo Go app gebruiken, (als het mag van hun) daarna met Chromecast casten naar je TV, dan kun je het toch zien. Zorg wel dat je dan je telefoon op Wifi hebt staan, anders ben je zo door je 4G databundel heen! ;)
Ja die heb ik dan moet diegene mij een code geven toch? En wat is dan chromcast
Ik weet al wat chromecast is !! Toppie Dennis heel erg bedankt voor je tip ziggo go word geregeld en chromecast en dan wachten nog een paar dagen om het slot van games of thrones te kijken je hebt me gered hahaha dank je wel !!


Graag gedaan, ik ben ervoor om klanten tevreden te stellen. 😉👍🏼