Skip to main content

Ik ben ingegaan op een aanbieding van KPN.  kpn.com/glasvezel-actie Bij een 2-jarig abonnement zou ik 12 maanden slechts 35 euro per maand betalen. dit heb ik afgesloten, toen de monteur kwam bleek de modem voor de tv niet geleverd te zijn, die werd na bezorgd. nu moet ik iedere maand 12,50 extra betalen! want deze dienst kwam er later bij. wat nou? zij maken een fout. Ik heb nu al 96,17 betaald vanaf 18 juli is wel veel meer dan afgesproken. Klantenservice gebeld. Het antwoord is iedere keer dat ik ondanks de actievoorwaarden ik 12,50 per maand extra moet betalen voor de tv. terwijl dat niet de afspraak was ik ben best wel boos.

Dat klinkt niet goed. Staat er op de eerste orderbevestiging wel dat je internet en tv hebt besteld?


Dit moet op te lossen zijn. Als op je originele bevestiging ziet staan wat je hier zegt, moet KPN dat gewoon nakomen.

 


@Elisabeth Janet

 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Bel, gratis, 0800-0402

Het antwoord van klantenservice is volgens mij onjuist.

Ik heb net op de site gekeken en het is Internet en 1 tv decoder € 35,-- per maand. totdat de actie periode afloopt.

2de decoder is wel € 5,-- per maand extra (inclusief gratis opname pakket). 

 

En / of 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terugkomen.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


klopt, op de eerste bevestiging was geen tv bij, de monteur heeft dat proberen recht te zetten, door te bellen met verschillende mensen van KPN, KPN had een vergissing gemaakt. Ik moest tv apart bijbestellen. Die 12,50 zou daarna terugbetaald worden en zou ik het niet meer extra hoeven te betalen, dat is toen toegezegd. Helaas


Dank je wel voor jullie antwoorden. Ik ga morgen opnieuw contact zoeken met de monteur. Hij is degene geweest die voor mij gebeld heeft met allerlei afdelingen van KPN om te proberen de fout recht te zetten.


Het is de vraag of het een fout is. De monteur gaat daar niet over.


De monteur gaat over veel technische dingen, maar absoluut niet over prijzen, Facturatie of uw abonnement. 0800-0402 is de klantenservice en die kunnen dat nakijken en eventueel veranderen of crediteren. De monteur heeft voor dat alles helemaal geen systemen. 
 

Het grootst administratieve wat we kunnen wijzigen is of een klant reclame van kpn wenst te ontvangen per e-mail. De rest is echt voor de klantenservice. 
 

Edit; Als het goed is kom je aan het nummer van de monteur omdat hij of zij heeft gebeld dat ‘ie er aan kwam. Als die graag gebeld had geworden had die vast wel bij de klantenservice gewerkt.