Skip to main content

Goedeavond. Ik heb E.S.P.N Eredivisie compleet bestelt.

Er werd mij verteld dat ik hier nog gebruik van kon maken voordat de monteur dinsdag bij mij langskomt. Nou heb ik itv wel aan mijn K.P.N. account kunnen toevoegen maar, als ik E.S.P.N. compleet wil aanzetten in mijn account dan werkt het niet. Zodra ik er op klik gaat hij een pagina verder en vraagt of ik een K.P.N. app wil downloaden? Wat is dat nou voor een onzin. Aankomende zondag is de klassieker. En die zou ik voor geen goud willen missen! Graag hulp hierbij A.S.A.P.

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hallo @AjaxAfca ,

Als het goed kun je al TV kijken via de app. En daar zou ESPN 2 dan ook bij moeten zitten als je het ESPN-pakket hebt afgesloten. (De wedstrijd van Ajax wordt zondag uitgezonden op ESPN 2 en helaas niet op ESPN (1). )


Hallo @AjaxAfca ,

Als het goed kun je al TV kijken via de app. En daar zou ESPN 2 dan ook bij moeten zitten als je het ESPN-pakket hebt afgesloten. (De wedstrijd van Ajax wordt zondag uitgezonden op ESPN 2 en helaas niet op ESPN (1). )

Hallo Noordzee. Bedankt voor je reactie. Ja ik heb het ESPN-pakket compleet met alle zenders afgesloten. Kan ik die app met ESPN 2 ook gebruiken op I-TV? Zodat ik online op mijn pc alvast naar ESPN 2 kan kijken?


Ja, die zenders horen ook in KPN iTV app te zitten. Dat zou je nu gelijk kunnen controleren. 

 

Of je kijkt op jouw PC via tv.kpn.com. 

 


Ja, die zenders hoort ook in KPN iTV app te zitten. Dat zou je nu gelijk kunnen controleren. 

 

Of je kijkt op jouw PC via tv.kpn.com. 

 

 

Het ding is. De klantenservice zei aan de telefoon tegen mij dat ik alle zenders van ESPN al kon gebruiken voordat de monteur langs zou zijn geweest bij mij. Het enige wat ik nodig zou hebben dat wat een bepaalde pincode. Nou heb ik die allang ontvangen maar, als ik in I-TV zit zie ik alleen maar ESPN1 er tussen staan. En als ik dan vervolgens in mijn account ESPN compleet wil toevoegen en klik dan ook vervolgens op ESPN compleet toevoegen dan gebeurd er niks. En als ik dan op Facebook met KPN hier over praat dan word er ineens gezegd dat dit helemaal niet kan en dat er eerst een monteur moet langskomen. En dat ik dan pas gebruik kan maken van ESPN. Met als argument van de klantenservice medewerker op Facebook dat dit ook logisch is omdat ik immers nog niet betaald heb. Wat natuurlijk de groots mogelijke onzin is. Want op het moment dat de KPN monteur volgende week langskomt. Dan heb ik ook nog niks betaald want het factuur komt pas volgende maand binnen.


Gewoon nogmaals met 0800-0402 bellen. Zij kunnen het dan op afstand voor jou aanzetten. 


Gewoon nogmaals met 0800-0402 bellen. Zij kunnen het dan op afstand voor jou aanzetten. 

 

lol… Dit zei ik dus ook tegen die medewerker.. ik zei gisteren letterlijk tegen hem. Maar je kunt dit toch even op afstand aanzetten? Zijn antwoord was letterlijk we kunnen en gaan niet ons hele systeem op jou aanpassen? 😂


lmao what the pauper hahaha ik ga naar mijn ITV en nu ineens op wonderbaarlijke wijzen staat espn 1 2 3 4 in mijn ITV. Voor de duidelijkheid ik heb gisteren de hele tijd page refresh gedaan dus daar kan het niet aan liggen. Nouja probleem opgelost., En inderdaad het kan dus wel op afstand en ik hoefde dus helemaal niet op de monteur te wachten dinsdag anders had ik ook niet nu ineens ESNP gehad. Echt vaag dit


lmao what the pauper hahaha ik ga naar mijn ITV en nu ineens op wonderbaarlijke wijzen staat espn 1 2 3 4 in mijn ITV. Voor de duidelijkheid ik heb gisteren de hele tijd page refresh gedaan dus daar kan het niet aan liggen. Nouja probleem opgelost., En inderdaad het kan dus wel op afstand en ik hoefde dus helemaal niet op de monteur te wachten dinsdag anders had ik ook niet nu ineens ESNP gehad. Echt vaag dit

Kijk, ziejewel… Opgelost! 

Veel plezier met de wedstrijd. Want dan heb ik het ook! 😉 

 


hahaha thanks man gaat wel lukken! Jij ook een fijne wedstrijd man. Nog bedankt voor je snelle en duidelijke replies!


Fijn om te lezen dat het allemaal gelukt is en je nu ESPN 2 kunt kijken. Veel plezier met de wedstrijd zondag, @AjaxAfca!


Fijn om te lezen dat het allemaal gelukt is en je nu ESPN 2 kunt kijken. Veel plezier met de wedstrijd zondag, @AjaxAfca!

thanks Denise gaat zeker goedkomenÂ