Skip to main content

nu nog het kadootje kunnen uitpakken, k heb nu wel een code maar deze kan ik niet inwisselen om een film te kijken , ik doe als volgt,

Zo wissel je de filmcode in

 

  1. Zet je tv aan en open met je afstandsbediening het tv-menu
  2. Ga naar 'Films' en kies 'Films huren’
  3. Kies je film en klik op 'Huren met voucher'
  4. Voer je unieke code in, bevestig en geniet van je film!

als ik die stappen volg zie ik wel allemaal films staan en er 1 willekeurig selecteer, kan ik mezelf alleen maar abonneren en wordt ik door verwezen naar de instellingen pagina… hoe verwarrend allemaal zeg…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

en om het nog ingewikkelder te maken, dacht leuk een film met mijn kind te kunnen gaan kijken,

https://tv.kpn.com/details/5169558.2/diary-of-a-wimpy-kid-dog-days, deze gevonden op internet en Kpn verwijst naar een knop “zet aan in mijn Kpntv daar aangekomen ingelogd en weer een fout melding cq doodlopende weg.. bah niks werkt bij Kpn 


Hoi @zijksnor, welkom op ons forum!
Je had m niet toevallig al verzilverd? Kun je je TV ontvanger anders een herstarten en als dat het niet oplost een frisse start geven?
Meer informatie hierover kun je vinden in ons topic:

 


Hoi!

Huren met voucher kan ALLEEN via de KPN ONTVANGER. Arris vip2952, Arcadyan hmb2260 met de witte afstandsbediening. En ook met de Arris vip5202 met de wit/zwarte afstandsbediening.

Het huren met voucher kan NIET via de website tv.kpn.com en ook niet via de app (mobiel, tablet, smart-tv).

 

En deze film https://tv.kpn.com/details/5169558.2/diary-of-a-wimpy-kid-dog-days kan je huren (betalen) via tv.kpn.com en dan kijken via website, app of ontvanger.
Als ik op  Kijken voor € 3,99  klik krijg ik direct een scherm om te betalen met de pincode van iTV.
Voor bovenstaande (film) link moet je wel al ingelogd zijn op de website. Ben je niet ingelogd op tv.kpn.com dan zie je de knop  Inloggen  op diezelfde plek.


bedankt voor je uitleg, ik heb de Arris vip5202 maar ik heb geen optie om op kijken te klikken alleen op abonneren en dan kom ik meteen in het instellingen menu… 

dus huren voor…. & huren met voucher staan beide niet in scherm


Bij welke film is dat niet het geval, @zijksnor ?


Goedemiddag @zijksnor,

Dat is inderdaad wel een vreemde situatie. Het klinkt bijna alsof het account niet alle juiste gegevens heeft om het huren (ook met voucher) mogelijk te maken. Als het profiel is ingevuld (kunnen alleen de moderators zien ivm privacy) zou een moderator deze dan aan me door mogen geven? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

CC: @Thomas 


Bij welke film is dat niet het geval, @zijksnor ?

bij iedere film is dit het geval 


Goedemiddag @zijksnor,

Dat is inderdaad wel een vreemde situatie. Het klinkt bijna alsof het account niet alle juiste gegevens heeft om het huren (ook met voucher) mogelijk te maken. Als het profiel is ingevuld (kunnen alleen de moderators zien ivm privacy) zou een moderator deze dan aan me door mogen geven? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

CC: @Thomas 

wat en welk profiel moet ik invullen?


ook het tv kastje ondertussen naar zijn fabrieksinstellingen gedaan...ik kan gewoon geen film huren zelfs niet tegen betaling laat staan het kadootje voucher nuttigen...


@zijksnor,

Bovenaan deze pagina staat je profiel(foto). Wanneer je daarop klikt krijg je een menu waarin je verder kan klikken naar ‘Mijn Profiel’

 

Wanneer je op die pagina je klantgegevens in wil vullen (en op wil slaan), dan kunnen de moderators deze inzien en doorgeven (als dat mag van je)


Bedankt voor je gegevens @zijksnor, @TijtheMan en ik hebben er even naar gekeken en er lijkt aan onze kant iets niet helemaal goed te staan. Ik heb hier net een ticket voor aangemaakt, mijn collega's nemen daarover ook nog even contact met je op. Wil je ons laten weten hoe het afloopt?


Goedemorgen @zijksnor,

De instellingen voor iTV zijn opnieuw ingesteld en daarmee ook de mogelijkheid om films te huren (ook met voucher). Zou je dit kunnen bevestigen?


Vanavond na mijn werk eens testen dan 


ik kan inderdaad bevestigen dat er iets is gewijzigd bij mijn instellingen om een film te huren, hetzij tegen betaling of dmv de voucher code die ik nu niet meer kan inzien, ra ra hoe kom ik hier alsnog aan?


Goedemorgen @zijksnor,

Goed om te lezen dat het nu werkt zoals het hoort te werken.

Voor wat de vouchercode betreft kan @Thomas daar wellicht iets in betekenen.


Ik kan je vouchercode helaas ook niet inzien, had je hem al wel aangevraagd via de website? (Geniet van een film naar keuze (kpn.com))