Skip to main content

Ik kan via een kennis een gebruikte  Arris tv ontvanger met afstandbediening krijgen. Mijn vraag is: Kan ik deze zelf installeren om mijn camping tv’tje thuis op het terras te gebruiken ? Moet ik daarvoor nog contact opnemen met de KPN en is dit verder gratis voor mij. In mijn kpn-contract heb ik 2 ontvangers geregeld die ook beide worden gebruikt. Graag uw reactie

George

Beste @George48,

Helaas zal dat niet gaan, want de tv ontvangers hebben een abonnementsnummer die aan de klant verbonden zijn. Je zal de Arris niet kunnen gebruiken.


Hallo @George48 die kennis behoort die ontvanger na einde abo op te sturen naar zijn/haar provider, die dingen worden in bruikleen verstrekt, zijn dus niet je eigendom en mag je dus niet weggeven, verkopen of anderszins.

Bij jou gaat dat apparaat dus nooit werken.

 


Hoi @George48 ,

Als er nog een actief abonnement op staat zal het wel werken (mits hij de meeste nieuwe updates gehad heeft),maar dat mag eigenlijk niet en ik raad dan ook aan zelf een extra ontvanger via mijnkpn erbij te bestellen.Als daar te weinig bandbreedte voor is zou je ook digitenne kunnen toevoegen. 


Hoi @George48 ,

Als er nog een actief abonnement op staat zal het wel werken ...

Dan moet die kennis er dus elke maand netjes abonnementsgeld voor betalen. Tevens moet @George48 op zijn eigen adres ook een interactieve tv abonnement hebben lopen. Want anders komt het tv signaal van KPN überhaupt helemaal niet binnen.

Als aan die 2 voorwaarden voldaan word, dan zou het kunnen. 


Hoi @George48. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat er al meerdere antwoorden zijn gegeven op jouw vraag. Het is inderdaad niet mogelijk om een tv-ontvanger op een ander adres te gebruiken. In MijnKPN kan je een extra tv-onvanger of iTV toevoegen aan jouw abonnement bij KPN. 


Hoi @George48. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat er al meerdere antwoorden zijn gegeven op jouw vraag. Het is inderdaad niet mogelijk om een tv-ontvanger op een ander adres te gebruiken. In MijnKPN kan je een extra tv-onvanger of iTV toevoegen aan jouw abonnement bij KPN. 

We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!