Skip to main content

Dag, het gele snoertje van de mediabox van mijn tante daarvan is de plug kapot waardoor de plug bij het minste geringste uit het apparaat valt. Binnenkort gaat ze verhuizen van appartement in het woonzorgcentrum waar ze woont. Kan dan een nieuw, geel snoertje voor haar worden aangesloten?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Clisia ,kun je eens een foto plaatsen van dat bewuste snoertje?

 


Goedemiddag @Clisia, volgens mij bedoel je de UTP kabel. Daar kan zeker een nieuwe voor opgestuurd worden. Als jij jouw profiel invult met de juiste gegevens en mij een seintje hier in het topic wil geven? 


Beste Jeroen,

Ik snap niet zo goed welke gegevens jij bedoelt en waar ik deze dan moet aangeven. Hier in dit venster kan het niet omdat deze openbaar is. Waar moet ik een profiel invullen? Mijn gegevens, althans die van mijn tante zijn toch bekend bij KPN.

 

 


Dankjewel Jan voor je reactie. Ik heb al contact met de klantenservice van KPN en die kan het snoertje opsturen.

 

Mvrgr.

Namens Clisia, Désirée


Het gaat om het forumprofiel, zonder gegevens kan ik namelijk niks.  Lees in je laatste bericht, dat je al contact hebt met een medewerker van de klantenservice. Dan is het profiel invullen niet meer nodig. 


Met contact bedoelde ik met jou Jeroen. Ik doe dit namens mijn tante van 96. Zelf heb ik een andere provider. Woon ook in een andere stad. Ik heb het profiel voor haar aangemaakt met mijn e-mail omdat ik dit soort zaken voor haar regel. Ik wil het graag een beetje simpel voor mij zelf houden. Kan je mij dan misschien aanraden hoe ik dat snoertje wel kan aanvragen voor haar zonder hier nog een profiel te moeten gaan aanmaken waarvan ik zo het vermoeden heb dat ik daar geen groot gebruik van zal gaan maken?

Dan k alvast voor je moeite.

 

mvrgr.

Désirée


Hoi @Clisia ,

Je hoeft geen nieuw profiel aan te maken maar gewoon de gegevens toevoegen aan je huidige profiel,Met de link van Jeroen.( het forumprofiel)


Dag Jeroen,

ik heb het profiel ingevuld voor zover i vanuit mij huis in Breda beschik over de gegevens van mijn tante. Ik weet niet welke type modem ze heeft, dus dat kan ik niet aangeven. Ik meen dat het een van de nieuwste is. Heb je nu voldoende gegevens? 


Goedemorgen @Clisia, profiel is zo voldoende ingevuld. Er is vanochtend een nieuwe kabel voor jouw tante aangevraagd en die zal per post naar haar toe worden gestuurd.