Skip to main content

Jaren lang konden wij thuis de 4daagse van Nijmegen volgen via TV Gelderland. De 4daagse staat weer voor de deur en ik ging weer even kijken op welke zender we ook al weer konden meegenieten en nu blijkt dat wij ineens de zender niet meer ontvangen terwijl wij dit niet zelf hebben veranderd. Hoe zit dit? Ik wil komende week wel gewoon kijken!

Goedemorgen beste crooltje het lig er aan in welke provincie u woont u kan wel kijken via de computer.i


Hallo @Crooltje ,

Je kunt bij KPN naar TV Gelderland kijken via nummer 506 als je woont in Gelderland of in één van de provincies die direct grenzen aan Gelderland.  

Dus bv wel in Overijssel, maar niet in Drenthe of Groningen.

Staat de zender niet per ongeluk verborgen in jouw zenderlijst?

  

Gelukkig is er een alternatief via internet:

 https://www.gld.nl/tv/tv-gelderland/live

Of download de app van TV Gelderland. 

 


Met een smart tv kan je de app regio tv installeren. Daar zitten alle regio kanalen in. Ik heb hem ook. Werkt perfect. 


Jaren lang konden wij thuis de 4daagse van Nijmegen volgen via TV Gelderland. De 4daagse staat weer voor de deur en ik ging weer even kijken op welke zender we ook al weer konden meegenieten en nu blijkt dat wij ineens de zender niet meer ontvangen terwijl wij dit niet zelf hebben veranderd. Hoe zit dit? Ik wil komende week wel gewoon kijken!

 

Ik weet niet in welke provincie u woont.

Maar het is al enkele jaren bij KPN dat je alleen de regionale zender van de aanliggende provincies kunt zien.Â