Skip to main content

Hallo,

Vorige week was mijn jaarabonnement afgelopen en heb telefonisch een nieuw contract afgesloten met (David) KPN. Nu omdat er intussen een 4K TV is bijgekomen, ook een 4K erbij genomen. Vandaag contact opgenomen met KPN omdat ik er vanuit ging dat mijn tv-ontvangers ook vervangen moesten worden, maar daar was blijkbaar helemaal niets bekend over mijn nieuw contract(!) maar nu gaat morgen dan wel mijn nieuw contract in en betaal ik voor 4K maar heb daar geen 4K-ontvangers voor. Ik heb nog steeds de Arris 2952 ontvangers waar ik het dan mee moet doen. Persoon van de KPN die ik vandaag aan de lijn had zei dat deze ontvanger ook goed is voor 4K, maar zojuist heb ik hier op het forum gelezen over de ontvanger 2952: “De VIP 2952's zijn geen 4K maar full-HD. de TV doet de upscaling van full-HD naar 4K". Dus met andere woorden mag ik wel voor 4K betalen maar ik krijg het niet! en dan nog maar te zwijgen over de afstandsbediening die ik nu heb en de bluetooth afstandsbediening die erbij hoort, ik vraag me wel af of er eigenlijk nog wel iets fatsoenlijk geregeld kan worden door KPN want het is echt dramatisch, misschien word het wel eens tijd om een keer bij Ziggo te gaan kijken, daar zal toch ook niet alles fout gaan.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Goedeavond beste bij 4k abonnement hoort de Arris 4k 5202.en niet die u bezit daar krijgt u niet de 4k zenders mee. Is u snelheid wel voldoende .om 4k zenders te kijken.heeft u een hussel abonnement. 🤔

 


Heeft h glasvezel? Zo nee, wat is de snelheid op uw adres volgens deze site? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl


Hoi, ik heb een snelheid van 500 up en down


Hussel abonnement en ik heb glasvezel ja...


Hoi @Double Trouble, met die snelheid zal je inderdaad wel glasvezel moeten hebben inderdaad. Via de koperverbinding bieden we dat niet aan. Je hebt de 4K optie aangezet bij jouw abonnement dus als ik je goed begrijp, maar geen nieuwe ontvangers daarvoor gekregen? Of zijn ze inmiddels wel bezorgd? Als je er niets meer over hebt gehoord kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik met je meekijken.


Eindelijk iemand aan de lijn gekregen na vele keren bellen die het wel allemaal snapt en alles in orde heeft gemaakt, gelukkig! want ik stond echt op het punt om over te stappen naar Ziggo, terwijl daar ook veel problemen zijn.


Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt @Double Trouble! Dat is fijn. Mochten we via deze weg nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.