Skip to main content

Beste Lezer,

 

Ik heb sinds 2 weken KPN Tv+ abo met 4k met 1Gb internet.

Arris 5202 STB en 4k TV.

Het probleem: in de zenderlijst staan geen 4k TV zenders  (dus geen 691, 692 en 693)

Wel HDGLAS zenders die ook werken.

Wat kan er aan de hand zijn?

 

Alvast bedankt

Als u een tv+ abonnement heeft, dan heeft u geen 5202 ontvanger. Bij dit abonnement horen 7022 ontvangers. Hoe komt u aan de 5202 ontvanger? 


Ik blijk iTV te hebben met 5202 TV ontvanger


Heb je wel het 4K pakket in jouw abonnement?


Yep, heb ik


Bent u sinds 2 weken nieuwe klant? Of was u voorheen ook al klant?


Sinds 2 weken klant


Je kan een 4k tv en een  4k tv ontvanger hebben dat wil niet zeggen dat  npo,talpa of rtl het uitzenden.

Arris VIP5202 heeft maar 1 kanaal in 4k  XITE op kanaal 22  ,het moet wel geactiveerd worden en het kost 2,50pm.


Hallo @1PtB er zijn nog geen reguliere 4K uitzendingen bij de publieke en commerciële omroepen, dus extra geld daarvoor uitgeven is zonde.

 


Arris VIP5202 heeft maar 1 kanaal in 4k  XITE op kanaal 22  ,het moet wel geactiveerd worden en het kost 2,50pm.

Het "4K" pakket van bestaat uit twee 4K zenders te weten INULTRA op kanaal 692 en Love Nature op kanaal 693. Daarnaast is er één HD-HDR kanaal te weten ESPN-UHD op kanaal 694. Deze zender is geen 4K maar gewoon HD echter met HDR en valt daarmee onder de UHD kanalen waarvoor een h.265 ontvanger benodigd is en die werd voorheen alleen bij het 4K pakket geleverd. 

De zender Xite wordt niet in 4K aangeboden door KPN.


Arris VIP5202 heeft maar 1 kanaal in 4k  XITE op kanaal 22  ,het moet wel geactiveerd worden en het kost 2,50pm.

Het "4K" pakket van bestaat uit twee 4K zenders te weten INULTRA op kanaal 692 en Love Nature op kanaal 693. Daarnaast is er één HD-HDR kanaal te weten ESPN-UHD op kanaal 694. Deze zender is geen 4K maar gewoon HD echter met HDR en valt daarmee onder de UHD kanalen waarvoor een h.265 ontvanger benodigd is en die werd voorheen alleen bij het 4K pakket geleverd. 

De zender Xite wordt niet in 4K aangeboden door KPN.

Ik had in december  xite en love natuur in 4k ,ik heb het na 1 maand  stop gezet vond het niet waard


Ik had in december  xite en love natuur in 4k ,ik heb het na 1 maand  stop gezet vond het niet waard

Klopt, het "4K" pakket van KPN stelt vrijwel niets voor en de enige reden om het af te sluiten was dat je daarmee verzekerd was van een TV ontvanger die via bluetooth bediend kan worden waardoor deze uit het zicht geplaatst kan worden.


Arris VIP5202 heeft maar 1 kanaal in 4k  XITE op kanaal 22  ,het moet wel geactiveerd worden en het kost 2,50pm.

Het "4K" pakket van bestaat uit twee 4K zenders te weten INULTRA op kanaal 692 en Love Nature op kanaal 693. Daarnaast is er één HD-HDR kanaal te weten ESPN-UHD op kanaal 694. Deze zender is geen 4K maar gewoon HD echter met HDR en valt daarmee onder de UHD kanalen waarvoor een h.265 ontvanger benodigd is en die werd voorheen alleen bij het 4K pakket geleverd. 

De zender Xite wordt niet in 4K aangeboden door KPN.

Je hebt gelijk, xite was 4k dat is niet meer.


Iedereen, bedankt voor alle reacties. 
Ik weet genoeg: 4K TV is een sprookje.