Skip to main content

geen abonnementnummer gehad plus de pin code

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @nikswaard. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog geen abonnementsnummer en pincode hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten op het KPN Forum Profiel? Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @nikswaard. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog geen abonnementsnummer en pincode hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten op het KPN Forum Profiel? Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw abonnementsnummer en pincode hebt weten te achterhalen. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Beste, 

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de uitkomst.

Ik ben zelf net geswitched naar KPN, gelukkig zonder problemen. Ik kreeg ruim 2 weken van te voren mijn abonnement nummer en pincode via de mail en sms. 

Mijn vader had een dag later KPN aangevraagd en hij heeft op de dag van overstap nog steeds geen abonnement nummer en pincode ontvangen!! Na meerdere keren bellen is volgens jullie de enige oplossing om een monteur te sturen waar hij 2 weken op moet wachten!!! Ben zeer teleurgesteld in KPN, wat een flut service.

In zo'n geval moet er op z'n minst de volgende dag een monteur op de stoep staan met excuses van KPN. Ben benieuwd of hij straks wel gewoon een rekening ontvangt....