Skip to main content

Mijn decoder doet niks meer, geen menu zichtbaar, ik krijg alleen bij opstarten volgende melding:

“Geen actieve zender in lijst. Ga naar instellingen om deze te wijzigen”.  Maar dat kan ik dus niet, omdat het menu weg is.

Kan geen reset doen want menu is niet beschikbaar, ook niet na even 30 sec van de stroom afgehaald te hebben.  Wat nu ?
 

 

Het werkt weer, geen idee wat het geweest is.


Ik heb nu precies het zelfde.. Wat heb je gedaan? Of hoelang heeft het geduurd? 


Af en toe proberen om decoder uit te zetten en dan weer aanzetten.


Precies hetzelfde probleem sinds vandaag. Meerdere keren aan en uit zetten heeft nog niet geholpen. 


Wij hebben ook al een tijdje precies hetzelfde probleem. Heeft iemand nog een andere tip? Aan en uitzetten heeft nog niet gewerkt.

Alvast heel erg bedankt. 


Wij hebben ook al een tijdje precies hetzelfde probleem. Heeft iemand nog een andere tip? Aan en uitzetten heeft nog niet gewerkt.

Alvast heel erg bedankt. 

Wil je 'm eens een reset geven, @Mo24 , op de manier die bij stap 2 staat beschreven? 


Heb ik inmiddels al een aantal keren gedaan. Helaas heeft dat niets opgeleverd. 


Heb ik inmiddels al een aantal keren gedaan. Helaas heeft dat niets opgeleverd. 

En hij werkt nog steeds niet, @Mo24 ? Vreemd. Heb je meerdere ontvangers en zo ja, doen de anderen het wel? Ik zal je ontvanger eens doormeten. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, je klantnummer én het serienummer van de ontvanger (staat op de ontvanger zelf)? Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Heb ik gedaan Bart. Ik hoor graag van je.


@Mo24 Dank! Je hebt dus één ontvanger? Je geeft zelf aan dat het een vip2952 is, maar ik zie dat er aan onze kant nog een Motorola staat vermeld. Heb je onlangs je tv-ontvanger omgewisseld? Hoe heb je dat gedaan? En heb je de ontvanger ook bekabeld aangesloten op je Experia Box? 


Deze ontvanger kregen wij van een kpnmonteur  die hier (volgens mij 2 jaar geleden) kwam voor een Wi-Fi meting. De experia  box hebben wij niet aangesloten. Wij hebben nog steeds de oude model gehouden omdat we met de experia box nauwelijks Wi-Fi  hadden.  ja raar, maar onze  wifi hier is al heel slecht en met die experia box werd ie nog slechter. We denken er ook al een tijdje over om over te stappen. 

Dat  Wi-Fi probleem hebben we al vaak aangekaart bij KPN maar jullie geven aan er niets aan te kunnen doen. Dit probleem met de tv ontvanger is er nu ook bijgekomen 


Deze ontvanger kregen wij van een kpnmonteur die hier (volgens mij 2 jaar geleden) kwam voor een Wi-Fi meting. De experia box hebben wij niet aangesloten. Wij hebben nog steeds de oude model gehouden omdat we met de experia box nauwelijks Wi-Fi hadden. ja raar, maar onze wifi hier is al heel slecht en met die experia box werd ie nog slechter. We denken er ook al een tijdje over om over te stappen.
Dat Wi-Fi probleem hebben we al vaak aangekaart bij KPN maar jullie geven aan er niets aan te kunnen doen. Dit probleem met de tv ontvanger is er nu ook bijgekomen. 

 

Hey @Mo24 je stuurde me wat privé. Ik plaats dit hier even, zodat we het gesprek om één plek houden en overzichtelijk houden. Volgens mij gaan er nu enkele door elkaar lopen en ik raak je een beetje kwijt. 🙂 Kun je me uitleggen wat er nu speelt? 

Je kwam hier binnen met een vraag over je tv-ontvanger. Ik zie dat er een oude motorola geregistreerd staat, maar jij hebt het over een Arris 2952. Welke is er nu aangesloten? Welke heb je? 

Je gaat verderover een Experia Box. Je hebt er één niet aangesloten en je gebruikt een oude. Welke Experia Box heb je? Een Experia Box is iets anders dan een tv-ontvanger. 

Je hebt het ook over wifi-problemen. Wifi staat geheel los van problemen met een tv-ontvanger.