Skip to main content

 Na de melding 307 krijgen wij de melding ‘geen actieve zenders in lijst’ te zien.

 

Beste KPN helden, helaas heb ik sinds kort ook de zelfde melding bij de laatste firmware update van de HMB2260 (ik heb er twee en beiden hebben dit probleem).

Harde reset werkt alleen als ik de laatste software update niet uitvoer (dus harde reset waarna er gevraagt word een upgrade uit te voeren. Zolang ik dat niet doe werkt de decoder maar met de laaste firmware versie helaas niet).

Wat zijn mijn mogelijkheden?

 

Alvast bedankt!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

 

Goedemiddag @TheJoster, welkom! Als een reset niet heeft gewerkt, dan kunt u het beste dit even doen:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Die kunnen met je meekijken en hopelijk komt er dan een oplossing. Kan wel even duren i.v.m. drukte. Als dit te lang duurt voor u dan kunt u bellen met de klantenservice via 0800-0402, en vragen: ik wil een medewerker spreken, of met de geautomatiseerde chat met een medewerker chatten. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd! Trouwens, nog 1 vraag: hoe zit de ontvanger of ontvangers aangesloten? Bedraad of draadloos?


Trouwens, nog 1 vraag: hoe zit de ontvanger of ontvangers aangesloten? Bedraad of draadloos?

Ze zijn beide bedraad (meen dat de HMB2260 geen wifi hebben…?)