Skip to main content
Goedenavond,



Sinds maandag hebben we de Arris-ontvanger gekregen i.p.v. de telfortontvanger.

Nu wil ik graag mijn radio koppelen aan de ontvanger, maar het kabeltje daarvoor zat niet in de doos van de ontvanger.

Nu is mijn vraag of ik zo'n kabel bij u kan bestellen?

Dank u wel alvast.

Groet Marian van Dijk.



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Hoi Marian. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat er geen audiokabel in de doos zat. Ik zal deze kabel alsnog naar jou toesturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik deze gegevens van je heb ontvangen, stuur ik een audiokabel jouw kant op. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Goedenavond,

Dank je wel voor je reactie! Ik heb de gegevens ingevuld!

Alvast heel erg bedankt voor deze goede service!

Hartelijke groet, Marian
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een audiokabel toe te sturen omdat je geen abonnement bij KPN afneemt op dit moment. Ik zou je graag willen doorverwijzen naar het Telfort Forum.
Hallo @MarianvDijk en @Vikash ,

Bij Telfort wordt die audiokabel niet (meer) meegeleverd.

Kun je voor een paar euro kopen in iedere lokale onderdelenshop of webwinkel.

Ik ben sinds eind vorig jaar Telfort-klant en op de paklijst van de meegeleverde apparatuur en kabels werd de audiokabel niet (meer) vermeld.
Ik denk zó maar dat het bewuste kabeltje (stereo minijack - tulp) bij de KPN shop het goedkoopst is.

€ 5

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/573397/jack-tulp-audiokabel-1-2-meter/?pos=1734



En misschien heb je er zelfs nog wel zo één liggen. Al jaren een standaardkabeltje.
Dank jullie wel voor alle reacties!

Ik ga hem bestellen!
Graag gedaan @MarianvDijk! ☺️

Reageer