Skip to main content
Beantwoord

Geen beeld bij BBC zenders op mijn smart tv en via KPN kastje kan ik NPO 1 niet terugkijken

• October 10, 2025
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Via de smart tv thuis krijg ik op de bbc zenders wel geluid maar geen beeld. De tv is gewoon verbonden met de wifi in huis.

Vanochtend op de tv met KPN kastjeszie ik ook dat alle npo 1 programma’s niet terug te kijken zijn. Waarom is dit?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha ​@Bunderpoort, goed dat je het bij ons meldt! Dit kijkt niet echt lekker tv, zo.. Er was inderdaad een storing met het terugkijken op NPO. Gelukkig is dat inmiddels verholpen! Verder heb ik net even m'n eigen Smart TV app gecheckt en daar heb ik bij alle drie zenders van de BBC gewoon geluid én beeld. Hoe is dat nu bij jou? 

9 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31267 reacties
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Ha ​@Bunderpoort, goed dat je het bij ons meldt! Dit kijkt niet echt lekker tv, zo.. Er was inderdaad een storing met het terugkijken op NPO. Gelukkig is dat inmiddels verholpen! Verder heb ik net even m'n eigen Smart TV app gecheckt en daar heb ik bij alle drie zenders van de BBC gewoon geluid én beeld. Hoe is dat nu bij jou? 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • October 13, 2025

Goeiemiddag, nog steeds alleen geluid maar geen beeld op alle 3 bbc zenders.

Dit is de app versie en de smart tv

PeterG
Superuser
  • 65685 reacties
  • October 13, 2025

25, 26 en 27 geven dus geen beeld. (?)

Werken One en Two ook niet via 181 en 182? De kanalen voor visueel beperkten. 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • October 13, 2025

Ja, 181 en 182 geven wel beeld…..

PeterG
Superuser
  • 65685 reacties
  • October 13, 2025

Waarom 25, 26, 27 bij jou in de app niet werken is een beetje een raadsel. Afgezien van het feit dat Salora een van de merken is waar de app de eerste maanden niet bepaald werkte. Misschien is dit een nawee. 

Ik begrijp dat je ook een ontvanger hebt. Dan heeft de app toch ook geen toegevoegde waarde? Ontvanger heeft ook meer mogelijkheden. 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • October 13, 2025

Dank Peter voor het meedenken. Het kastje bevindt zich in de slaapkamer. Dus dat is geen optie. KPN moet er maar even over nadenken. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31267 reacties
  • October 14, 2025

Dit is wel heel gek inderdaad! Ik heb het doorgegeven en we gaan er naar kijken! Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug.

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • October 16, 2025

Probleem van de bbc zenders (geen beeld, wel geluid) is opgelost. Afgelopen nacht een modem update gehad en vandaag eerst de app getest, maar wel geluid en geen beeld dus toen kpn app verwijderd en de tv gereset naar fabrieksinstellingen en toen de app weer geïnstalleerd. Daarna op alle 3 de bbc zenders beeld en geluid! Dus gelukkig probleem opgelost.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31267 reacties
  • October 22, 2025

Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten, ​@Bunderpoort!