Skip to main content

Hallo 

Ik kan sinds enige tijd geen andere zender bekijken dan NPO 1,2,3 via mijn werk Laptop.

Al andere browser geprobeerd opnieuw in en uitloggen etc etc.

 

Ik krijg geen foutmelding maar het beeld blijft gewoon zwart en geen geluid,

Behalve dus bij NPO 1 2 en 3 die kan ik dus wel Interactief bekijken.

 

Heeft iemand enig idee hoe dit kan. Ik heb dit probleem niet op andere laptops of tablets etc

Hallo en welkom, @Stelka, leuk dat je ons gevonden hebt. Balen dat je niet alle zenders kunt bekijken via iTV Online. Een aantal dingen die je kunt controleren:

  1. Allereerst is het belangrijk dat je bent verbonden met jouw eigen wifi netwerk (dus ook niet via VPN). Het is namelijk niet mogelijk om via je laptop onderweg tv te kijken. Voor onderweg kan je gebruik maken van de Interactieve TV app op je tablet of smartphone.
  2. Het kan voorkomen dat iTV Online niet goed werkt omdat de browser nog niet ondersteund wordt. Je kunt via deze browsers tv kijken: Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox en Microsoft Edge.
  3. Als de browser ondersteund wordt, dan is het belangrijk dat de browser up-to-date is. De updates van de browser zijn ook belangrijk voor de werking van iTV Online.
  4. Om uit te sluiten dat het probleem in jouw laptop zit, kun je een andere laptop proberen. Ervaar je dan nog steeds dezelfde problemen?

*Admin edit: info over VPN gebruik toegevoegd voor volledigheid.


1 Ja zit op eigen WIFI

2 Heb het probleem bij alle browsers (chrome firefox en Edge) 

3 zijn up to date

4 probleem zit in mijn werk laptop aangezien het niet op andere pc's of tablets zich voor doet.

 

Ik wil beste aannemen dat de zenders het niet doen als gevolg van het beveiliging beleid van mijn werk gever alleen vind ik het zo aparte dat NPO 1 2 en 3 het wel doen. Dat is toch het zelfde data signaal als RTL4 lijkt mij

 

 

 


Maak je op jouw werklaptop gebruik van een VPN, @Stelka? Dat zou namelijk verklaren waarom je geen iTV Online op jouw laptop kunt kijken. Waarom je dan toch NPO kunt ontvangen, durf ik niet te zeggen, want ook dat zou dan niet mogelijk moeten zijn.