Skip to main content

Hallo , ik zal wel een open deur intrappen ( maar probeer het dan toch maar ), ook hier regelmatig geen beeld bij netflix , wel geluid en ondertiteling, na complete reboot van arris kastje ( stroom uit stroom aan ) dan werkt het weer , is hier iets anders tegen te doen dan rebooten ??

mvgr Lucky

Goede vraag, @Lucky777! Balen dat jouw Netflix af en toe geen beeld geeft, terwijl er wel geluid afspeelt. Merk je nog verschil tussen het kijken van Netflix via het TV menu of via kanaal 200? En heb je ook al geprobeerd de tv-ontvanger een frisse start te geven?


Hoi Denise , er zit geen verschil tussen het tv menu of kan.200 , probleem blijft hetzelfde , via de ipad of iphone is alles okay maar via het kpn kastje komt het probleem soms terug ( is gelukkig niet continu ) .

ik schakel bij dit probleem het kpn kastje compleet uit en daarna weer aan ( stroom eraf dus ) , is een frisse start geven dan iets heel anders ?? , zoals ik het lees ben je dan je instellingen kwijt !?

alvast bedankt voor je reactie 


Bedankt voor de toelichting. Dat het via de iPad en iPhone goed is, kan kloppen. Op deze apparaten maak je namelijk gebruik van een andere Netflix app dan op de tv-ontvanger. Wanneer je problemen met de Netflix app op de tv-ontvanger ervaart, dan is een frisse start aan te raden. Dit is inderdaad anders dan het stroomloos maken van de tv-ontvanger. Hiermee worden de instellingen van de tv-ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Opnames raak je hiermee niet kwijt, die zijn opgeslagen in de cloud.


Hoi Denise , ga ik dat een keer proberen ( maar een echte oplossing voor dit probleem is dit dan helaas nog niet ) , kans dat die er wel een keer gaat komen ?


Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen zou wel de oplossing moeten zijn. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is.