Skip to main content

ik ondervind hetzelfde probleem bij netflix. Geluid en ondertiteling heb ik wel.

Resetten werkt een paar minuutjes. Alle stekkers er een paat minuten uit en dan opnieuw opstarten. Zelfde, Dan valt het beeld weer weg. Heb op advies van kpn website de software opnieuw geïnstalleerd. Ook dat helpt maar een paar minuten. Dan is het beeld weer weg.

Heeft iemand nog een oplossing die WEL werkt?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen best .wij hebben gisteravond. gekeken naar netflix.maar geen last gehad.als werkte prima .heeft u de decoder al eens een frisse Rezet gegeven.dat wil nog wel eens helpen als het niet lukt even gratis bellen kpn 0800 0402🤔👍


Welkom op het forum @Marja28, het is lastig om Netflix te kijken op die manier! Heb je dat alleen bij Netflix, of ook bij andere apps?

Je zegt dat je de ontvanger een reset hebt gegeven, hoe had je die precies gedaan? Welke stappen heb je daarvoor gevolgd? En welk type tv-ontvanger heb je van ons?


ik heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd die KPN mij geeft via de website en heb die stappen gevolgd. Ik heb een HMB2260 ontvanger.

ik gebruik geen andere apps. Hoezo is het lastig om netflix op die manier te kijken?

 


Welke oplossingen heb je dan precies gedaan @Marja28? Ik zie niet wat jij ziet, ik zie niet wat jij doet. Ik zie alleen wat jij schrijft in je reactie. Hoe meer jij kunt uitleggen, hoe meer jij mij helpt om met je mee te denken. 

Als ik niet weet welke stappen je precies hebt gedaan is het mogelijk dat ik je dingen ga vragen die je al gedaan hebt, dat is niet handig natuurlijk. Dat kunnen we voorkomen als je het uitlegt.


@Jasper  @Marja28  Er is momenteel een storing bij Netflix. Kijken via TV geeft problemen.Netflix actuele storingen en problemen | Allestoringen Hier worden bijv. de films niet ingeladen en blijven hangen op 24%. Via een laptop werkt het wel ( voor nu 🤔)


Die had ik inderdaad ook gezien @HansaanZet, het probleem van Marja speelt al wel een paar dagen. Het lijkt dat zij last heeft van iets anders. Maar het kan zijn dat de storing nu een vertekend beeld geeft waardoor we niet weten of het nog speelt of het is opgelost.


Welke oplossingen heb je dan precies gedaan @Marja28? Ik zie niet wat jij ziet, ik zie niet wat jij doet. Ik zie alleen wat jij schrijft in je reactie. Hoe meer jij kunt uitleggen, hoe meer jij mij helpt om met je mee te denken. 

Als ik niet weet welke stappen je precies hebt gedaan is het mogelijk dat ik je dingen ga vragen die je al gedaan hebt, dat is niet handig natuurlijk. Dat kunnen we voorkomen als je het uitlegt.

ik heb aan de hand van de stappen op de kpn website, al de stappen gezet die kpn mij adviseerde (en die op de website van KPN worden uitgelegd en getoond). Alle stekkers er een poosje uit en daarna opnieuw opstarten. De software opnieuw geïnstalleerd. Het probleem lijkt dan even verholpen, maar na enkele minuten kijken naar een film of serie, begint het probleem opnieuw. Mijn beeld wordt zwart. Het geluid en de ondertiteling blijven. Af en toe heb ik weer beeld, maar dat is dan maar kort. Is heel vervelend om een serie te volgen zonder beeld. Vandaar dat ik graag een oplossing wil hebben die WEL werkt!


Ik snap dat je een oplossing wilt @Marja28, maar voordat we weten wat de oplossing is moeten we eerst weten wat de oorzaak is. De vragen die we stellen zijn bedoeld om die te vinden, zodat we via de oorzaak bij de oplossing kunnen komen. 

Zou je, ondanks dat je geen andere apps gebruikt, YouTube eens kunnen proberen te kijken? En hoe gaat het kijken van normale tv, gaat dat wel soepel en hou je daar beeld bij?


Heb net you tube geprobeerd. Daar valt het beeld af en toe weg, maar komt wel weer snel terug.

Als ik gewoon televisie kijk heb ik nooit problemen gehad met het beeld.


Het is mogelijk niet alleen de Netflix app dus, maar misschien meer met streamingdiensten. Hoe is deze ontvanger verbonden met het modem (directe kabel of draadloze verbindingsset) en hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal van ons? Als er meerdere zijn, speelt het op alle ontvangers of op een aantal? 


Via de decoder naar Menu>instellingen>systeem>herstart. Ik kan weer netflix kijken !


Het is mogelijk niet alleen de Netflix app dus, maar misschien meer met streamingdiensten. Hoe is deze ontvanger verbonden met het modem (directe kabel of draadloze verbindingsset) en hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal van ons? Als er meerdere zijn, speelt het op alle ontvangers of op een aantal? 

Via draadloze verbindinssset. 1 ontvanger op 1 tv


Dank je, Heb he de ontvanger na het berichtje van Hans ook nog eens opnieuw opgestart zoals hij het beschreef? Als dat nu ook nog geen verbetering geeft kijken we samen verder en kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Ik heb de ontvanger ook opnieuw opgestart zoals Hans beschreef. Probleem was even verholpen, maar mijn beeld bij het kijken van netflix verdwijnt weer. Geluid en ondertiteling zijn er wel.


ik heb mijn profiel ingevuld.

Het probleem met netflix is helaas nog niet verholpen!


Dank je voor de gegevens @Marja28, ik heb een verzoek voor je gedaan om de tv-ontvanger om te ruilen. Het kan zijn dat het daarmee wordt opgelost. Je krijgt een sms'je als het gelukt is om de ontvanger te versturen.


Dank je voor de gegevens @Marja28, ik heb een verzoek voor je gedaan om de tv-ontvanger om te ruilen. Het kan zijn dat het daarmee wordt opgelost. Je krijgt een sms'je als het gelukt is om de ontvanger te versturen.

Goedemiddag Jasper, inmiddels is het 21 dagen geleden en heb ik niets vernomen over de omruil van mijn ontvanger. De storing is er nog steeds via netflix! Heb je enig idee wanneer mijn ontvanger wordt omgeruild?


Als je er nu nog niets van gehoord hebt, @Marja28, dan verwacht ik dat het verzoek dat Jasper deed niet ingewilligd is. Ik ga hier even achteraan om dit na te kijken. Ik kom er z.s.m bij je op terug.


Ik heb niet kunnen achterhalen waarom er geen ontvangerwissel is gedaan. Wel is het me gelukt om voor je probleem een technische melding aan te maken. Hier heb je bevestiging van gekregen per sms/e-mail. Je wordt binnen enkele werkdagen terug gebeld om dit verder na te kijken, @Marja28.