Skip to main content

Sinds een aantal dagen hebben we geen beeld (wel menu) bij de commerciële zenders. Ook ervaren we problemen bij het terugkijken van programma's: vooruitspoelen of terugspoelen werkt niet goed en bij pauzeren blijft het beeld hangen zodra je op afspelen klikt. 

Restart van de tv-ontvanger en restart van de interactieve tv heeft niet geholpen. Het probleem is verder spontaant ontstsaan. We hebben niks gewijzigd aan het abonnement of aan de tv instellingen.  

Welke ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Op de TV ontvanger staat het volgende: Arcadyan ModelHMB2260v2

Hij is bekabeld aangesloten op de experiabox

Internet werkt wel goed


Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


We hebben de tv ontvanger langer dan 10 sec. van het stroom af gehad (toen is hij opnieuw opgestart) en we hebben een ‘frisse start’ gedaan van de tv ontvanger via het menu van interactieve tv. 


Beide hebben het probleem helaas niet verholpen.


Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen? Of is er een andere manier waarop ik met KPN contact op kan nemen over dit probleem? Een telefonische helpdesk ofzo?


@Linda_365 een “frisse start” is geen reset naar fabrieksinstellingen. Zou je dat alsnog willen doen?

Dan wordt het software opnieuw erop gezet.


@Dennis Schreve dank voor je bericht. Ook dat hebben we nu gedaan en ook dat werkt niet...:(

 


@Dennis Schreve dank voor je bericht. Ook dat hebben we nu gedaan en ook dat werkt niet...:(

 

Dit is erg vervelend @Linda_365, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem verder kijken, Anjou eventueel verder kunnen helpen. 


@Dennis Schreve dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik hoop inderdaad ook dat KPN contact met me opneemt… 


@Dennis Schreve dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik hoop inderdaad ook dat KPN contact met me opneemt… 

@Linda_365 het is wel erg druk op het Forum, maar ze zullen zo snel mogelijk reageren.


Deze gang van zaken verbaasd me zeer. Is er nu serieus geen telefonische helpdesk meer van KPN? wat is dit voor iets onnozels? We hebben nu bijna een week - vanuit het niets - geen goed tv-signaal meer, en de enige manier om dit op te lossen is om af te wachten of iemand reageert op mijn forum berichtje? 

Is dan de enige oplossing dat ik één of ander negatief bericht op social media plaats om geholpen te worden? 

Nog niet zo lang geleden is ons abonnement vanuit Telfort over gegaan naar KPN. Met Telfort nooit problemen gehad. Leuke kennismaking is dit met KPN. Nog los van of dit probleem spoedig wordt opgelost, ga ik eens kijken welke internet en tv oplossingen bij andere partijen interessant zijn… 

 


Inmiddels is na een chat met één van de KPN medewerkers het probleem opgelost. De oplossing bleek om het modem te resetten. 


Dag @Linda_365 Welkom hier op het KPN Forum en fijn om te lezen dat je een oplossing hebt gevonden. Ik hoop van harte dat het blijft werken en trek gerust weer aan de bel als er iets aan de hand is. 

Nog even wat extra context. Je kunt de klantenservice op verschillende manieren bereiken: via de telefoon (0800-0402), via de chat op de website en via onze social media-kanalen. Je kunt ook altijd op dit Forum kijken en je vraag stellen. Het werkt hier wel iets anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. De mensen die je in dit topic hebben geholpen zijn, net als jij, klanten van ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Als je er onderling niet uitkomt, kunnen we bijspringen. 


Reageer