Skip to main content

Goededag, 

Al meer dan een week zit ik zonder televisie van KPN. 

Ik heb geen beeld en geluid vanaf de tv ontvanger. Het menu zie ik wel volledig op mijn televisie.

Inmiddels heb ik al 4 keer mijn verhaal gedaan en 4 keer zou er een nieuwe tv ontvanger onderweg zijn, maar ZONDER RESULTAAT!!!

De eerste medewerker heeft geen notities gemaakt en had toegezegd een nieuwe tv ontvanger te verzenden, de 2e medewerker zei dat het 2 dagen duurt voordat hij weet of er een nieuwe tv ontvanger verzonden kon worden. De 3e medewerker zei ik bestel de tv ontvanger direct en heeft u morgen binnen. De 4e medewerker kon niets doen en zei alleen dat als de tv ontvanger onderweg is, ik een smsje zal krijgen. 

Je kan hopelijk voorstellen dat ik enorm geïrriteerd ben en dat mijn geduld op is! 

Indien er morgen geen oplossing is ben ik echt genoodzaakt mijn abonnement maar op te zeggen. Wat ik overigens heel jammer vindt want ik ben al jarenlang klant bij Kpn maar zo'n waardeloze klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt. 

 

 

Hi @Bhaartie. Welkom op het forum. En vervelend te horen dat het moet onder die omstandigheden. 

Een ontvanger toesturen is op dit moment niet mogelijk. We hebben onderhoud aan de logistieke systemen. 

Wel is dat onderhoud morgen klaar. Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan het werk. 


@Bram_

Dag Bram, 

Nou dat is wel bijzonder dat maar liefst 4 medewerkers daar niet van op de hoogte zijn? Toch wel erg schandalig voor zo'n groot bedrijf als KPN. 

Maar goed, ik zal mijn gegevens invullen en zien wat er gebeurd. Morgen hang ik weer aan de telefoon want je zult begrijpen dat ik er geen geduld meer voor heb. 

Groeten Bhaartie 


Je kunt het beste één ingang kiezen, @Bhaartie .   Bellen en hier op het forum is niet handig. Dan gaan we dingen dubbel doen.

Ga je nu bellen? Of moeten wij er voor jou induiken? (tip: bellen gaat altijd sneller.  Het forum is geen chat en we reageren niet direct)