Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds afgelopen woensdag heb ik eindelijk glasvezel van KPN, top! In eerste instantie leek alles gewoon in orde. Internet werkt goed en ook ITV werkt prima.

 

Nu blijkt echter dat wanneer de VIP5202 uitgeschakeld is geweest en daarna weer aangezet wordt het beeld en het geluid wegvalt. (Sneeuw en krakende geluiden) 

 

Als ik dan de HDMI stekker uit de VIP5202 haal en hem er daarna weer opnieuw in steek heb ik wel gewoon beeld en geluid en werkt alles weer naar behoren.

 

Je zult snappen dat ik er niet op zit te wachten om elke keer wanneer ik TV wil kijken ik eerst de HDMI stekker er uit moet trekken..

 

Wie o wie kan mij helpen?

 

Groetjes,

 

Patrick

Bekend. Het gekke is, dat alleen de HDMI-connector uit de 5202 halen werkt, de HDMI-connector uit de tv halen werkt niet.

Je moet in de Instellingen bij Energiegebruik instellingen de Energiespaarstand na 15 min uitzetten; dat kost wat meer energie, maar minder frustratie.


Dag @PatrickH91. Van harte welkom hier. Dit is inderdaad een bekend probleem, zie daarvoor ook dit topic. Ik zie dat @Henk2304 al een goede tip geeft. Verder ben ik benieuwd of je de HDMI-kabel al hebt vervangen en of je andere HDMI-poorten hebt getest. Als dat niet werkt, zou je dan eens volgende vragen willen beantwoorden in een privébericht naar mijn collega Paul? Hij geeft je gegevens dan door, zodat je een andere firmware krijgt. Ik ben heel benieuwd of het daar dan wel beter van wordt! We hebben de volgende gegevens nodig:
 

  • Naam klant:
  • E-mailadres van de klant:
  • Postcode / huisnummer:
  • Merk televisie:
  • Model televisie:
  • iTV abonneenummer (14 cijferig):
  • Exacte klacht omschrijving:

Hallo @PatrickH91. Ik zie dat ik geen reactie meer heb gekregen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Heb je het probleem kunnen oplossen? Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten.


Reageer