Skip to main content

Dag @PatrickH91. Van harte welkom hier. Dit is inderdaad een bekend probleem, zie daarvoor ook dit topic. Ik zie dat @Henk2304 al een goede tip geeft. Verder ben ik benieuwd of je de HDMI-kabel al hebt vervangen en of je andere HDMI-poorten hebt getest. Als dat niet werkt, zou je dan eens volgende vragen willen beantwoorden in een privébericht naar mijn collega Paul? Hij geeft je gegevens dan door, zodat je een andere firmware krijgt. Ik ben heel benieuwd of het daar dan wel beter van wordt! We hebben de volgende gegevens nodig:
 

  • Naam klant:
  • E-mailadres van de klant:
  • Postcode / huisnummer:
  • Merk televisie:
  • Model televisie:
  • iTV abonneenummer (14 cijferig):
  • Exacte klacht omschrijving:

Hoi Natasja,

 

Wij hebben ook dat probleem alleen helemaal geen beeld of geluid.

Kunnen wij deze Paul ook een berichtje sturen.

 

Gr Jolanda 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Dag @Ikki49. Van harte welkom hier. Ik lees dat je helemaal geen beeld en geluid hebt met je Arris tv-ontvanger. Speelt dat probleem op één tv-ontvanger of op beide ontvangers? Ik zie dat je hierover ook al hebt gebeld en naar aanleiding van dit contact je modem is vervangen. Heb je dit inmiddels ontvangen? En werkt nu alles weer zoals het hoort? Als dat niet het geval is, mag je inderdaad een bericht met de benodigde informatie sturen naar mijn collega Paul. 


Hoi hoi 

Ik ga een berichtje  sturen  naar jouw collega.

Gaat nog steeds niet goed en ook nog niks ontvangen 


Duidelijk, @Ikki49. Is het gelukt om Paul een bericht te sturen? 


Hoi hoi

We staan nu op de lijst om software te krijgen.

Geregeld via Erwin.

Monteur van de tv leverancier komt ook langs. 

Ben benieuwd wat het allemaal doet en we eindelijk na ruim 2 weken tv kunnen.kijken zonder gedoe.

 

Gr Jolanda 


Lijkt me heel frustrerend dat je al ruim twee weken niet fatsoenlijk tv kunt kijken. Fijn dat het wordt geregeld! Deel je je bevindingen, zodra je de nieuwe software hebt? 


Dat is nog zacht  uitgedrukt :wink:

Je hoort van mij

 

Groetjes 


Begrijpelijk. :wink: Ik wacht je bericht af. 


Tv van lg toevallig? Dan wel een tussenoplossing door hem op 1080p te zetten. Om tijdelijk beeld te krijgen ultra hd deep colour op de tv uitzetten. Zodra je beeld hebt na opnieuw opstarten gelijk resolutie van tv kastje op 1080p50hz zetten voordat je de tv weer laat opstarten.


Bedankt voor het delen van je tip, @Raoul4one:thumbsup_tone2:


Nou eindelijk opgelost.

De LG tv omgeruild voor een Samsung.Probleem opgelost. 

Blijkt dat de HDMI poorten aan de LG het begeven :smirk: .

Dus KPN en alle anderen  nogmaals bedankt voor jullie goede hulp.

Verbinding perfect ,wij weer blij :smiley:

 

Groetjes  Jolanda 


Nou eindelijk opgelost.

De LG tv omgeruild voor een Samsung.Probleem opgelost. 

Blijkt dat de HDMI poorten aan de LG het begeven :smirk: .

Dus KPN en alle anderen  nogmaals bedankt voor jullie goede hulp.

Verbinding perfect ,wij weer blij :smiley:

 

Groetjes  Jolanda 

Dat zal niet het probleem zijn. Als je andere apparatuur had geprobeerd zou dat waarschijnlijk wel goed werken. Er gaat iets mis bij hdcp handshake denk ik en bij wie dat ligt is mij onduidelijk. Maar de software update verhelpt het probleem wel. Nividia shield, xbox one, ziggo next, bluray speler en 4k soundbar zijn allemaal niet van lg en doen het allemaal wel perfect.

De klachten die je omschrijft mbt hdmi poorten die het begeven zijn sporadisch zoals bij andere merken ook gewoon gebeurt. Mijn vader had het bijvoorbeeld juist bij een oudere samsung. Alleen lees je online vooral de klachten van mensen en in mindere mate wat hen wel bevalt. Minimale kans dat dat bij jou ook zo was. Ik heb een lg van 2016 die tot nu toe probleemloos werkt en een aantal feutures heeft die ik niet wil missen, maar mijn samsung plasma van 2005 doet het ook gewoon nog steeds (alleen helderheid door ouderdom flink verminderd). Ik heb dan ook geen merk voorkeur. Blijft een beetje geluk hebben met apparatuur wat je niet bij de fabriek koopt en verzonden wordt door partijen die er totaal niet voorzichtig mee om gaan.

Verder wens ik je alle plezier en goede ervaringen met je nieuwe samsung tv. Wellicht een idee om ook de app te installeren zodat je bij storing met de arris toch tv kan kijken.


@Raoul4one, wat je zegt zou heel goed kunnen. Bedankt voor je scherpe aanvulling. 

@Ikki49, goed om te lezen dat je eindelijk weer tv kunt kijken en je verbinding werkt zoals het hoort. :thumbsup_tone1: Als je toch nog ergens vragen over hebt, stel die dan gerust.


Reageer