Skip to main content

Zie onderwerp


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
 

Dag @Hanspolt3. Van harte welkom hier. Ik lees dat je geen beeld en geluid hebt bij iTV op je Philips TV. Je kunt nog wel radio luisteren via je tv-ontvanger, begrijp ik. Wat zie je precies als je TV aan staat? En speelt het probleem op alle of specifieke zenders? Had je eerder wel beeld en geluid? Heb je je tv-ontvanger al eens gereset? En wil je eens controleren of alle stekkers en kabels er goed in zitten? Verder ben ik nog benieuwd of je gebruikmaakt van een externe geluidsinstallatie en hoe je tv-ontvanger precies is verbonden met je modem. 

Zou je ten slotte je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Profiel aangevuld. Alles gedaan wat u vraagt (herstarts, kabels). Ik heb inmiddels een deel oplossing door beeldscherm & kwal instellingen op SD te gaan i.p.v. HD, beeld is uiteraard geen verbetering maar beter dan niets. 

 

Het probleem had ik met alle zenders, muv radio. Soms enige seconden een stilstaand beeld en gestoord, onverstaanbaar geluid.


Hallo @Hanspolt3. Ik begrijp dat het probleem op alle zenders speelt en je de tv-ontvanger al hebt gereset. Je merkt verbetering na het aanpassen van je beeldscherminstellingen, lees ik. Kun je toelichten wat het verschil is? Heb je de HDMI-kabel tussen je tv-ontvanger en TV ook al eens vervangen? Kun je verder nog antwoord geven op de vraag of je gebruikmaakt van een externe geluidsinstallatie en hoe je tv-ontvanger precies is verbonden met je modem?


Dag @Hanspolt3. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Is het probleem inmiddels (via een andere weg) opgelost? Laat het gerust weten als je mijn hulp nog ergens bij nodig hebt.


Hi, het probleem is idd opgelost. Heb enige dagen geleden instelling teruggezet naar standaard HD. En sinds zondag (voorzover ik weet) heb ik vrijwel geen probleem én HD. Enige kleine issue is dat bij aanzetten tv er voor 2 seconden een hapering is in geluid en beeld, maar dat vind ik geen  probleem. Hartelijk dank voor suggesties en meedenken. 


Goed om te lezen dat het is opgelost, @Hanspolt3. Dank dat je de oplossing nog even deelt. En graag gedaan natuurlijk. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 


Reageer