Skip to main content
Net gesproken met een onvriendelijke kon medewerker. We hebben al weken problemen met televisie boven. Je wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. We hebben nu zelfs een nieuwe ontvanger. Die doet het vervolgens een dag en daarna is er weer geen beeld meer. Nou hier heeft kpn dus niks mee te maken krijg ik na de zoveelste keer 15 min in de wacht te horen. Problemen zijn ontstaan sinds we een wifi versterker hebben en dit kan niet zoals jullie zeggen niks met kpn te maken hebben want hij heeft het een dag gedaan. Op mijn verzoek om een monteur wordt meteen gezegd dat dit voor eigen rekening komt. Tot nu toe was ik altijd positief over kpn maar wat klantonvriendelijk is dit! Ik heb zelf al het mogelijke gedaan. Het heeft me al uren gekost. Ik wil graag van jullie een oplossing!
Beste @Judith Havermans



Wat vervelend dat je van de kastje naar de muur wordt gestuurd. Wat is er precies aan de hand? Hoe is de TV boven aangesloten? Ik lees dat je boven een WiFi versterker hebt staan. Is de tv ontvanger aangesloten aan de WiFi versterker? Of maak je gebruik van een DVS? (Draadloze verbindingsset)
Hoi @Judith Havermans . Ik vind het heel jammer en vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Ik ben niet bij het gesprek geweest maar vind het jammer dat je er zo'n slecht gevoel aan over hebt gehouden. Wij zijn verplicht om de kosten van een monteur te bespreken. In het kort komt het er op neer dat : Als de storing aan de KPN spullen of ons netwerk ligt, het bezoek gratis is. Anders niet. Dit is om onaangename verassingen voor de klant te voorkomen.

Ik wil je hier graag verder mee helpen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het weten!