Skip to main content

hallo ik had sinds gisteren allen nog maar de zenders 1,2,3 zat te lezen wat ik zelf kon doen aan dit probleem heb zelf alles gedaan wat op internet te lezen stond. als alle laats heb ik de frisse start functie gebruikt. na dat ik dat had gedaan had ik helemaal geen zenders meer. alles gereset na de reset krijg ik de balk welkom terug.. wanneer dat geladen is verliest het kpn kastje verbinding met de tv. had nog een 2e kastje van telfort na dat ik die had aan gesloten en gegevens had in gevuld werkte alles weer. vroeg wel om een update maar dat heb ik expres maar niet gedaan. wat kan dit wezen en hoe kan ik dit oplossen.  

Goedemiddag @ariaan en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Allereerst excuses voor deze late reactie, vanwege de heersende drukte was ik niet eerder in staat om je bericht van een antwoord te voorzien. Wat is op dit moment de stand van zaken, ervaar je nog steeds problemen of is er inmiddels een oplossing? Mocht er onverhoopt nog geen oplossing zijn dan kijk ik graag eens met je mee; zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hoi @ariaan , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen!


Het is gelukt het zat hem in de hdmi kabel


Fijn om te horen @ariaan en bedankt voor het laten weten 🙂 Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan gerust weer aan!


Reageer