Skip to main content
Vraag

Geen beeld interactieve tv iMac

  • February 13, 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik krijg geen beeld meer te zien op mijn iMacĀ 

Constant de melding

Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 17, 2020

Hi @M1969, welkom. Goed dat je het meldt. Welke browser gebruik je? Kun je een andere testen? Dit is de juiste link:Ā https://tv.kpn.com/

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2020

Hallo Paul,

Wij gebruiken safari op de IMAC. Ik heb 4 maanden geen last gehad en nu constant de melding Sorry er gaat iets fout. Bij google Chrome geen problemen.Ā 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 18, 2020

OkƩ duidelijk. Dan kun je in ieder geval wel tv kijken en dan geef ik het signaal door over Safari. Welke versie gebruik je? Check eventueel voor de zekerheid of er een update beschikbaar is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2020

waarvan een update?

Ā 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 18, 2020

waarvan een update?

Ā 

Safari. Ik ben dus benieuwd welke versie je daarvan gebruikt.