Skip to main content
Beantwoord

Geen beeld maar wel geluid op mijn TV

• October 13, 2022
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Miriam53
Nieuwkomer

Goedeavond,  al twee dagen heb ik geen beeld wel geluid op mijn tv. Ik verbind mijn telefoon met mijn tv om tv te kijken echter geen beeld wel geluid. Graag oplossing

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Miriam53, welkom op ons forum! Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Anders ben ik wel benieuwd naar de vragen die  Joop hierboven stelt!

We hebben hier op onze website ook een stappenplan voor: Hoe los ik geen, sneeuw of zwart beeld op?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • October 17, 2022

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

Zit de HDMI kabel goed in de tv (kan scheef zitten)?

Ik lees via je telefoon?

Heb je dan een Chromecast? 

Hoe is de telefoon met de tv verbonden? 

Welke tv heb je? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2022

Hoi @Miriam53, welkom op ons forum! Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Anders ben ik wel benieuwd naar de vragen die  Joop hierboven stelt!

We hebben hier op onze website ook een stappenplan voor: Hoe los ik geen, sneeuw of zwart beeld op?

Miriam53
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 18, 2022

Het probleem was gisteren ineens opgelost. Kpn gaf afgelopen zaterdag aan dat het een bekend probleem was en dat ze een oplossing aan zoeken waren. Tot die tijd moest ik afwachten, gisteren werkte het ineens weer. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat kan ook natuurlijk. Fijn dat alles weer werkt! Bedankt voor je terugkoppeling!