Skip to main content

Hoi,

 

ik heb geen beeld op mijn tv wel geluid, ik heb ontvanger en het modem een paar keer gereset maar het probleem blijft, ook  verschillende hdmi kabels gekocht en vervangen maar ook geen resultaat, het probleem is ontstaan sinds ik de nieuwe ontvanger thuis heb gekregen, monteur zou vandaag langskomen om alles te monteren, maar die kwam veel te laat en ik was niet meer thuis. Kan iemand mij helpen?

Dag @Evje ik vermoed dat je de nieuwe tv+box hebt klopt dat?


Ja dat klopt


Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

De oude nog wel, de nieuwe zit nog in de doos


En is dat een kabel die direct naar het modem gaat of maak je gebruik van een switch?


En is dat een kabel die direct naar het modem gaat of maak je gebruik van een switch?

Een kabel, alles is bekabeld bij mij


En je hebt de nieuwe al getest?


En het internet doet het ook niet


En je hebt de nieuwe al getest?

Nee want die is nog niet gemonteerd, de monteur zou vandaag langskomen, maar ipv 10u werd ik rond 17u gebeld dat ie voor mijn deur stond


Dat kan je vast zelf😉. Stekkertjes uit de oude en in de nieuwe stoppen. Gaat dat lukken denk je?


Dat kan je vast zelf😉. Stekkertjes uit de oude en in de nieuwe stoppen. Gaat dat lukken denk je?

Oh als het alleen maar dat is……. 🤣

mij ga dit eerst even zelf doen, thx alvast!


Tv staat nog steeds op zwart, maar het lampje “services” op het modem staat op rood


Welk type modem heb je? Heb je een glasvezelaansluiting aansluiting?


Welk type modem heb je? Heb je een glasvezelaansluiting aansluiting?

Geen idee, maar ik heb nu die oude ARRIS tv ontvanger eruit gehaald en vervangen met een hele kleine van “Sagemcom” 


Hi en van harte welkom op ons forum @Evje. Het is vrij druk op het moment, waardoor we als moderators niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Hoe staat het er nu voor, ben je intussen verder gekomen? Het kan soms handiger zijn om voor hulp even te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en kunnen onze collega's je meteen verder helpen.