Skip to main content

Mijn 2e TV ontvanger (na een klein half jaar in de kast te hebben gelegen) proberen op te starten - HMB2260 met vaste internetverbinding - maar krijg totaal geen beeld. Andere HMB2260 werkt wel prima. De andere berichten op dit forum ook gecontroleerd voor oplossingen, maar aangezien ik totaal geen beeld heb en dus ook geen menu zie, weet ik even niet wat ik nu nog kan doen. 
Iemand een suggestie?

U sluit hem aan op dezelfde tv als de eerste ontvanger? Ziet u wel enige vorm van leven in het kastje? Doet het display het?


Dezelfde tv. Op het kastje brandt het aan/uit knopje groen, maar het display toont niets (zwart).


Hier kunt u lezen hoe u de ontvanger kunt resetten zonder menu in beeld.  Wellicht kunt u daar wat mee.


Dank je voor de tip.
Zojuist geprobeerd maar heeft helaas niets uitgehaald. Bij het weer aanzetten van het kastje blijft het lampje groen branden, maar gebeurd er verder niets. Reageert ook niet als ik op de groene knop druk, gaat ook niet uit (kleurt niet rood).


Iemand een idee hoe ik het kastje kan laten omruilen voor een nieuwe?


Iemand een idee hoe ik het kastje kan laten omruilen voor een nieuwe?

Ik! Hoi. 

De vraag is wel of het aan de ontvanger ligt. Je ziet dus helemaal niets op je tv? De andere ontvanger werkt op dezelfde tv wel? 


Iemand een idee hoe ik het kastje kan laten omruilen voor een nieuwe?

Ik! Hoi. 

De vraag is wel of het aan de ontvanger ligt. Je ziet dus helemaal niets op je tv? De andere ontvanger werkt op dezelfde tv wel? 

En dezelfde kabel? Dus gewoon hdmi kabel uit goedwerkend kastje halen en in ander kastje stoppen?

Lijkt me overigens dat je sowieso wat zou moeten zien op het display. 


Nee, niets op tv. geen beeld.
En werkt helaas ook niet op de andere televisies. Het kastje wat wel werkt, werkt op alle 3 de tv’s. 

kabels alles hetzelfde, alleen het kastje uitgewisseld. 
 

ja, ik vind het ook vreemd dat ik niets op het scherm van het kastje zie oplichten. Alleen dat lampje op het kastje brandt. 


Duidelijk, dan is het kastje defect. We gaan hem omruilen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het serienummer van de defecte ontvanger ergens invullen. 
 

 


Zojuist gedaan, alles ingevuld en serienummer, etc. genoteerd bij invulveld TV ontvanger.

@Nick83, @Alex_P, @Joep1965, dank voor jullie reacties en het meedenken!👍🏻


@Problemen met HMB2260 elkaar net gesproken. 

Laat je me morgen even weten of het met de nieuwe ontvanger werkt?