Skip to main content

Iedere keer als ik boven Netflix wil kijken moet ik de ontvanger een harde reset geven. Daarna doet hij het wel weer, maar dit duurt weer 20 minuten voordat hij opnieuw is opgestart. Dit is erg irritant. Beneden heb ik dit probleem niet.
Er ligt een gloednieuwe internet kabel boven.

Welkom @L0tteM 

Welk type tv ontvanger heb je?

En kijk je Netflix op kanaal 200 in het tv-menu, of via de TV app?


Hoi @L0tteM en welkom op het forum! :slight_smile:  Niet handig dat je de ontvanger steeds moet resetten voordat je Netflix kunt kijken, dus we helpen je hier graag mee. 

Welk type tv ontvanger heb je?

En kijk je Netflix op kanaal 200 in het tv-menu, of via de TV app?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Daarnaast ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als je Netflix opstart zonder eerst de reset te doen. Blijft het beeld zwart? Ook hoor ik graag hoe de ontvanger boven is aangesloten op de Experia Box. Zit hier een switch tussen of gebruik je misschien een draadloze verbindingsset? 


Hoi Sanne en Tycha,

Het is een Arris VIP2952 en ik kijk het via de tv app. Netflix start op als altijd, ik zie ook alle info etc. Maar zodra een aflevering start, zie ik alleen zwart beeld met ondertiteling. Geluid werkt wel. 

Het is met kabel aangesloten, de monteur kreeg het draadloos niet werkend.


Het is met kabel aangesloten, de monteur kreeg het draadloos niet werkend.

Deze dingen …

... kreeg de monteur niet werkend bedoelt u?

Heeft u de ontvangers al eens geruild? Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? 


Heb je dit probleem ook als je kijkt via Netflix op kanaal 200?

Zie ook Ik krijg een zwart scherm met geluid.


Heb je dit probleem ook als je kijkt via Netflix op kanaal 200?

Zou je dit nog willen laten weten? Voor de handigheid plak ik de informatie uit de link van Tycha ook hier:

Problemen met je hardwareverbinding oplossen

Er kan een HDCPv-probleem optreden op je apparaat waardoor je content niet kan worden afgespeeld. Los het probleem als volgt op:

  1. Controleer of je een HDMI-kabel gebruikt.

  2. Omzeil ontvangers of stereoapparatuur door het apparaat rechtstreeks op je tv aan te sluiten.

  3. Probeer de uiteinden van de HDMI-kabel om te keren.

  4. Probeer een nieuwe HDMI-kabel.

  5. Probeer een andere HDMI-poort op je tv.

  6. Probeer een HDMI-poort op een andere tv, indien beschikbaar.

    • Als je kunt streamen op een andere tv, is er mogelijk een probleem met de HDMI-poort van de oorspronkelijke tv. Neem contact op met de tv-fabrikant voor verdere hulp.


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer