Skip to main content

Ik kan sinds enkele dagen de netflix app op tv gewoon openen, heb dan beeld en geluid maar als ik een film/ serie selecteer en start heb ik wel t geluid en ook de ondertiteling maar geen filmbeeld. Heel vreemd. Op mijn laptop werkt alles wel gewoon.

Iemand een idee??

Hallo @Mathilde11,

Dat is wel gek inderdaad.  Hoe bedoel je op de tv? Is dit de app van de smart tv of de app op de KPN ontvanger? 

 


Chris stelt een goede vraag Mathilde. Kijk je Netflix via de tv-ontvanger? Zo ja, kun je in dat geval jouw tv-ontvanger eens een reset geven? Wellicht dat dit het probleem al oplost. Hoe je dat doet lees je op deze pagina. Kijk je Netflix via een app op de tv zelf, dan kun je jouw instellingen van je tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dan haalt de tv opnieuw alle apps op (dit werkt bij mij altijd goed).


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


sorry idd, vergeten te antwoorden maar heb de hele boel gereset en nu werkt het weer.

Bedankt voor de reacties


Reageer