Skip to main content

IK heb een tv boven alleen aangesloten op stopcontact. 2 dagen wel gebruik kunnen maken van netflix, spotify.  Hat is een mart tv. Afstandbediening doet niets , batterijen gewisseld. Je ziet wel dat rode lampje knippert als je de de afstandsbediening gebruikt maar tv reageert verder niet. Beeld is 2 seconden zoals bij smart maar sprinht over dat hij de bron moet zoeken. Kan niets aanklikken. Hoe kan mijn dochter gewoon alleen netlfic kijken via haar tv zonder kabels naar boven te moeten leggen. Heb ik nog een apart kastje nodig??

Hoi Juud,

Wellicht is het handig als je het merk en type tv erbij vermeldt. Heeft deze tv wifi om met Netflix te kunnen kijken? Of maak je gebruik van een KPN-kastje?

Hoewel dit weinig met KPN zelf te maken heeft, zijn er vast mensen hier op het KPN-forum die je bij dit probleem verder kunnen helpen.


samsung model UE43KU6400S,  hij springt meteen over op geen signaal. controleer kabelaansluitng en instellingen. Druk op de knop bron maar dat gaat ook niet.

Heb ik een draadloze verbindingsset nodig of iets anders ???

 


Je televisie moet ergens signaal van krijgen, dat verschijnt niet magisch op je scherm ;)

Voor tv-signaal heb je een kastje van KPN nodig, of je moet via een van de ingangen een antenne aansluiten.

Je tv heeft volgens de specs wifi ( https://tweakers.net/pricewatch/519931/samsung-ue43ku6400s-zilver/specificaties/ ). Als je die instelt, kan je met je smart tv apps zoals Netflix in ieder geval streamen.


oke kastje van KPN dus bestellen, Dankjewel voor je snelle reactie