Skip to main content

omdat ik doof ben heb ik geen mogelijkheden om contact op te nemen.

is deze manier ook goed?

het gaat om aantal vragen en regelen met abonnement.

vanwege mijn doofheid, als ik kpn itv aanzet met ondertiteling dan valt de beeld weg.

het is gebeurt na update.

kan je oplossen?

 

Admin: topics samengevoegd


Ja, deze manier is ook goed. Stel uw vragen, dan komen er vast wel antwoorden. 


ten eerste kpnitv na update dan werkt de beeld niet meer als ik ondertiteling aan zet.

wanneer ik ondertiteling aan zet valt de beeld uit op zwart beeld.

willen jullie oplossen? zo kan ik geen tv kijken

 


ten tweede ik kan negerns vinden om tv extra ontvanger stop zetten.

het gaat om 2 extra tv ontavnger. 

hoe kan ik doen?


Voor sommige vragen kunnen we je hier helpen op het forum, voor andere vragen is er een verificatie nodig wat niet lukt op dit forum. Voor aanpassingen van uw abonnement kan hier weinig geregeld worden. In zo'n geval kan het handig zijn om naar een KPN winkel te gaan. Hier kunnen alle zaken geregeld worden en kunnen er dingen worden opgeschreven.


ten tweede ik kan negerns vinden om tv extra ontvanger stop zetten.

het gaat om 2 extra tv ontavnger. 

hoe kan ik doen?

Op https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen.htm#/ staat informatie over hoe je je abonnement kan aanpassen en de 2e tv ontvanger uit je abonnement kan verwijderen.


dank je, voor kpn itv wordt opgelost met ondertiteling?

 


Gebruikt u opnemen? Want als u de 2de ontvanger stoptzet, dan valt waarschijnlijk ook gratis opnemen weg.


dank je, voor kpn itv wordt opgelost met ondertiteling?

 

Welke ontvanger heeft u? Arris? HMB 2260? Of misschien nog een Motorola? Of heeft u de TV+ ontvanger? 


Hoi @sol77, welkom bij ons op het forum. Je bent al op weg geholpen door de anderen zo te zien, dat is fijn. 

Wat is er precies met de ondertiteling aan de hand? Het beeld valt weg begrijp ik, maar zie je de ondertiteling dan nog wel staan? Krijg je een foutmelding in beeld als dat gebeurt?

Net als Nick ben ik ook benieuwd welke tv-ontvanger je precies hebt. En aanvullend ook hoe deze is aangesloten op het modem.

 

Kan je ons er meer over vertellen? Hou er rekening mee dat wij alleen weten wat jij ons vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Hoe meer jij noemt, hoe meer wij mee kunnen denken.


Hallo. Het gaat om digitaal app kpn itv 

Ik heb buiten onder afdak tv met cromecast. 

Wanneer ik ondertiteling wil aanzetten valt de beelt uit. 

Boven op de slaapkamer ook zelfde probleem. 

Groet 


Ik heb toevallig net bericht gehad dat dit een probleem is met de app, en dat een update is aangeboden aan de Appstore. Zodra die daar is goedgekeurd zal je deze kunnen installeren en zal het opgelost. In dit bericht van de collega's van het TV Team geven zij dit aan:

Â