Skip to main content

Ik zie op de tv : Je hebt geen internettoegang herstart je modem. Herstart heeft geen effect en na resetten alleen zoekende cirkel met connect to internet. Dit blijft staan al een uur lang. Denk dat het modem defect is, maar kan geen telefoonnummer van technische dienst vinden.

Hoi,

Ik heb sinds de laatste update sinds enkele dagen hetzelfde euvel. Er is niets mis met de Wifi verbinding in huis, volle balk zowel op telefoon als laptop en tablet (en ontvanger!) maar de ontvanger geeft om de zoveel tijd aan dat er geen verbinding met het Wifi netwerk is. Dit is echt sinds de laatste update….. :-(


Dit modem blijft hangen in reset. Ander modem werkt wel op deze tv. Dus deze is gewoon stuk denk ik. Alleen er is geen nummer van kpn service te vinden. Gewoon slecht.


@HAGMPeeters 

  1. Welke KPN tv decoder heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen).

Dank je voor de moeite Joop,

De tv is LG plasma tv 50pg60. De KPN TV Box model DIW7022 en ontvangt het signaal via wifi.

Als ik het modem van de op een Samsung tv aansluit doet hij niets. Als ik het modem van de Samsung op de LG aansluit werkt het wel. Dus dit werkt op beide tv,s en de andere werkt op geen tv,s.

Lijkt mij duidelijk. Nu nog KPN bereiken of heb jij nog een lumineus idee?

Groetjes


@HAGMPeeters 

 

Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

  1. heb je de Experiabox (zo ja welke) of de Box12? 

 

Je hebt er 2 begrijp ik.

De ene werkt op beide en de andere werkt helemaal niet met dezelfde UTP en HDMI kabel?

Als dat zo is, kan je het beste gratis 0800-0402 bellen, dan wordt de defecte omgeruild.