Skip to main content

Vervelend dat je geen goede verbinding krijgt met KPN om mijn probleem op te lossen. Altijd goed beeld gehad met mijn interactieve aansluiting. Ineens krijg ik op het scherm staan geen internet verbinding terwijl alles oké is.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Louise2005 , ik adviseer om een eigen topic te straten.

Vermeld daar in welke ontvanger je hebt, wat het probleem is en wat jouw echte download snelheid is. 


Ik zou mijn aansluiting een jaar gratis krijgen en daarna moest ik 5,00 per maand betalen . Nu weet ik niet of het daar aan ligt, kan het niet na kijken of dat wel gebeurt.


Ik zou mijn aansluiting een jaar gratis krijgen en daarna moest ik 5,00 per maand betalen . Nu weet ik niet of het daar aan ligt, kan het niet na kijken of dat wel gebeurt.

 

Zoals gevraagd, start s.v.p. een eigen nieuwe topic.

Je breekt nu in in een topic van een ander die ook ergens anders over gaat.

Dat is niet netjes.

Als je een nieuwe topic hebt gemaakt, komen wij (klanten KPN) of een moderater (KPN medewerker) bij je terug. 

Zie hier en klik op “stel een vraag”


Hi @Louise2005, wat jammer dat het niet goed werkt! Ik heb voor je vraag even een eigen topic aangemaakt, dat praat wat makkelijker. Kortingen zijn een administratieve wijziging, dit kan geen invloed hebben op het technische vlak. Welke melding krijg je exact in beeld op je TV? Wil je me hier een foto van sturen of het volledig voor me uittypen? Hoe is je tv-ontvanger verbonden met je Experia Box? Met een kabel of draadloos met de DVS? Werkt je internetverbinding verder wel helemaal goed? Ik hoor het graag van je! Als je dan ook de gegevens in je profiel kan invullen, dan kan ik voor je aan de slag. 


Onze zoon heeft het opgelost stond op het verkeerde kanaal.

groet


Mooi om te lezen, @Louise2005! Nog een fijne dag verder :sunglasses:


Reageer