Skip to main content

Hallo tijdens een avondje film kijken word het beeld plotseling zwart en krijg ik wel de blauwe balk onder in beeld en ook de menu balk.heb het systeem al gereset werkt ook niet tv en kpn kastje zijn helemaal geupdate niks werkt wie kan mij helpen?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Zit niks tussen is rechtstreeks aangesloten.

heb ook al een andere utp kabel en hdmi kabel geprobeerd ook heb ik het kastje om geruild met een andere van de woonkamer dan heb ik het zelvde probeem


Hoi @Hendry22 en welkom op het forum! Goed dat je de ontvangers al van plek hebt gewisseld. De problemen bleven toen op dezelfde locatie? Of verhuisden ze met de ontvanger mee? Mocht het op dezelfde locatie zijn, zou je dan de UTP kabel die daar ligt op een andere poort van de Experia Box aan willen sluiten? Mocht dit ook niet helpen, zou je de Experia Box dan eens willen herstarten door hem van de stroom te halen, 2 minuten te wachten en weer aan te sluiten? Ik ben benieuwd of je dan weer beeld hebt. 

Mochten de problemen bij hetzelfde kastje blijven, heb je deze dan een reset gegeven volgens stap 2? Zo ja, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, de naam en geboortedatum van de contractant en het serienummer van het kastje dat problemen geeft? Het serienummer vind je op een sticker aan de onderkant van het kastje, die kun je bijvoorbeeld bij Persoonlijke opmerkingen noteren. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Ik heb niets meer vernomen en niets in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat het opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer