Skip to main content

Goedeavond,

 

Ik heb afgelopen zaterdag gebeld betreft mijn kapotte tv ontvanger en ik zou een andere ontvangen vandaag.

Ik heb echter geen enkele mail ontvangen en ook nog geen pakket dus ik wil even checken of alles goed is gegaan.

 

Ik hoor het graag.

 

Groetjes Sinéad

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @sinead1989, als jouw tv-ontvanger kapot is snap ik dacht je wacht om de nieuwe ontvanger! Bij het omruilen van apparatuur wordt die normaal gesproken gestuurd naar een servicepunt bij je in de buurt waar je de oude ontvanger kunt inleveren en de nieuwe kunt ophalen. Via sms krijg je dan een bericht als het pakketje daar voor je klaar ligt. Heb je die ook niet ontvangen?


Hallo Jasper,

 

Nee ik heb geen sms ontvangen, kunt u het voor mij misschien checken?

 

Groetjes Sinéad


Ik kan voor je kijken of ik er meer over kan zien, maar ik heb nog geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Goedeavond,

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

 

Groetjes Sinéad


Dank je voor de gegevens @sinead1989, ik heb voor je gekeken maar daarbij zie ik geen logistieke dingen staan. Waarvoor zou de ontvanger precies omgeruild worden, wat is er precies mee aan de hand? Ik zie een korte notitie over de temperatuur van de ontvanger maar niet meer dan dat. Kan je het toelichten?


Goedemiddag, 

TV ontvanger wordt warm en geeft dan onderin beeld een balk. Zie foto's.

Ook start hij regelmatig opnieuw op waarschijnlijk doordat hij te warm is.

Heel erg vreemd dat er verder niks in systeem staat! 

Mevrouw aan de telefoon heeft mij duidelijk gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen afgelopen maandag.…

Wat nu?

Groetjes Sinéad

 


Hoe warm is warm precies? Kan je je hand er dan nog opleggen of kan je er bij wijze van spreken bijna een eitje op bakken? 

Die balk is ook gek, is die er alleen als de ontvanger warm is, en is die dan op alle zenders te zien, of op specifieke zenders?


Goedemorgen,

 

Hij wordt echt gloeiend heet en die balk verschijnt als hij zo heet is, het is op alle zenders.


Hij wordt echt gloeiend heet en die balk verschijnt als hij zo heet is, het is op alle zenders.

Duidelijk, dat is erg warm inderdaad. De ontvanger lijkt op de (donkere) foto's ook vrij vrij te zijn, niet in een kastje waar er niet voldoende lucht bij kan. Ik doe een verzoek om de ontvanger om te ruilen, als die omruil in gang is gezet krijg je een sms'je met de details van het servicepunt waar je de oude ontvanger (incl stroomadapter, laat de afstandsbediening wel thuis) kunt inleveren om de nieuwe mee te krijgen.


Hij wordt echt gloeiend heet en die balk verschijnt als hij zo heet is, het is op alle zenders.

Duidelijk, dat is erg warm inderdaad. De ontvanger lijkt op de (donkere) foto's ook vrij vrij te zijn, niet in een kastje waar er niet voldoende lucht bij kan. Ik doe een verzoek om de ontvanger om te ruilen, als die omruil in gang is gezet krijg je een sms'je met de details van het servicepunt waar je de oude ontvanger (incl stroomadapter, laat de afstandsbediening wel thuis) kunt inleveren om de nieuwe mee te krijgen.

Ik kreeg al heel snel een terugkoppeling @sinead1989 :slight_smile: Morgen na 14.30 kan je de ontvanger omruilen bij de Plus, de verdere details worden in de sms genoemd. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?


@Jasper Ik heb de nieuwe TV ontvanger opgehaald en de oude ingeleverd.

De nieuwe doet het perfect! 

Bedankt voor uw hulp.

 

Groetjes Sinéad


Graag gedaan @sinead1989, goed om te lezen dat het nu beter gaat! Veel kijkplezier, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.