Skip to main content

Onlangs heb ik mijn best gedaan om KPN te bereiken, omdat ik een aantal wijzigingen had doorgevoerd, waarvoor ik netjes een bevestiging op de email had gekregen. Er bleek mij echter op de volgende factuur dat de wijzigingen niet waren doorgevoerd. Chat contact gehad en alles zou in orde komen. Geen bevestiging via email, een maand later weer een veel te hoge factuur. Geprobeerd te bellen; geen contact. Weer op de chat contact gezocht. Nadat ik er vier keer was uitgegooid, eindelijk contact! Alles zou in orde komen. Nog gevraagd naar bevestiging op de email. Weer niks vernomen. Hoop maar dat het deze keer wel goed komt. Hoe kan het toch dat klantenservice van KPN de laatste tijd zo belabberd is?

Hoi @Fintelman, welkom hier. 

Ik begrijp dat je een wijziging hebt doorgevoerd, daar heb je netjes een bevestiging van gekregen. Eerste factuur was deze nog niet doorgevoerd. Ik vermoed omdat je een wijziging hebt gedaan die niet meteen in ging. Daarna een hogere factuur waar alles in verrekend werd. Nu ben je nog op zoek naar een bevestiging in de mail? Waarvan? Want van de wijziging heb je al een bevestiging gehad begrijp ik. Of begrijp ik je dan verkeerd?

Â