Skip to main content

Goedemorgen

Er is door medewerker kpn nieuwe digitale interactieve tv ontvangers naar mijn huis adres opgestuurd alleen geen bevestigingsmail hiervan ontvangen.

Vraag me af of ze dan wel verstuurd worden?

 

Mvg

Ray

Hallo @Raym43 en welkom op ons forum!

Wat vreemd dat je niets hebt ontvangen. Ik heb gelijk even gekeken en zie dat de collega die jij op 24 november hebt gesproken een belofte heeft gedaan die wij niet waar kunnen maken, namelijk het versturen van drie nieuwe tv-ontvangers in één keer. Een andere collega heeft op 26 november een verzoek ingediend bij onze logistieke afdeling. Als de logistieke afdeling dit verzoek goedkeurt, krijg je van ons een sms’je wanneer je de apparatuur kunt ophalen. Als je niets hoort, is het verzoek hoogstwaarschijnlijk afgewezen en krijg je geen nieuwe apparatuur.


 Thanks for the update and quick reply.


Hallo @Raym43 en welkom op ons forum!

Wat vreemd dat je niets hebt ontvangen. Ik heb gelijk even gekeken en zie dat de collega die jij op 24 november hebt gesproken een belofte heeft gedaan die wij niet waar kunnen maken, namelijk het versturen van drie nieuwe tv-ontvangers in één keer. Een andere collega heeft op 26 november een verzoek ingediend bij onze logistieke afdeling. Als de logistieke afdeling dit verzoek goedkeurt, krijg je van ons een sms’je wanneer je de apparatuur kunt ophalen. Als je niets hoort, is het verzoek hoogstwaarschijnlijk afgewezen en krijg je geen nieuwe apparatuur.

 

Is het niet netter om in alle gevallen iets te laten weten?

En kan je er dan voor deze KPN klant geen 3 interne orders van maken?

 

Tot mijn Pensioen was ik verkoper en ik hielt de kant altijd goed op de hoogte, zo krijg je automatisch extra positieve reclame. 


Is het niet netter om in alle gevallen iets te laten weten?

En kan je er dan voor deze KPN klant geen 3 interne orders van maken?

Dat ben ik zeker met je eens. Je mag van ons hier op het forum verwachten dat wij je in dit soort gevallen op de hoogte brengen of het verzoek wordt gehonoreerd of niet. We krijgen namelijk altijd een e-mail met de uitkomst van onze logistieke afdeling. Wij kunnen en zullen dit weer communiceren naar de klant. Maar niet iedereen brengt de klant op de hoogte, helaas. We zijn daarom met onze logistieke afdeling in gesprek om de uitkomst van een verzoek op een centrale plek te hebben, zodat iedereen de klant kan informeren, zonder opnieuw een verzoek in te moeten dienen.

 


Beste Denise, goed om te horen.