Skip to main content

Ik heb net mijn schoonmoeder verhuist naar een complex waar alleen kpn is. Ze leveren een oude tuner zonder Bluetooth, geen CEC en ir extender doet het ook niet vanuit de Samsung tv. Nu zit mijn schoonmoeder (80jaar) weer met twee afstandsbedieningen en het deurtje van haar kastje moet open blijven. Wat een achteruitgang met ziggo next. Schijnt dat ziggo over een tijdje daar ook kan leveren. Hopelijk…... 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Swaen1389 , ik gebruik alleen de afstandsbediening die bij de decoder geleverd is, daarmee kan ik alles, om de tv aan en uit te zetten en het geluid harder en zachter te zetten en de overige functies voor de decoder.

Is het nou zo'n probleem om even een deurtje open te zetten als je tv wilt kijken? Of je schoonmoeder moet iet kunnen lopen, dan is het wat anders natuurlijk.

Ik gebruik zelden of nooit de afstandsbediening van de tv zelf.


Hallo @Swaen1389 Welkom hier op het KPN Forum! Ik hoop allereerst van harte dat je schoonmoeder een fijne plek heeft. Je kunt onze afstandsbediening aan verreweg de meeste tv's koppelen, zodat je aan één afstandsbediening voldoende hebt. Mocht je schoonmoeder het echt graag willen: als ze kiest voor het 4K-pakket komen daar een ontvanger en een afstandsbediening bij met IR-mogelijkheid. De reguliere ontvanger en afstandsbediening zijn natuurlijk niet ‘oud’ , maar er zal wel een deurtje open moeten inderdaad. 


Reageer