Skip to main content

Ik heb sinds gisteren een andere tv, die had ik aangemeld maar nu maakt die geen connectie met mijn tv kastje , hij geeft aan dat er geen aansluiting isĀ 

Een KPN tv ontvanger stuurt geen antenne signaal naar je TV.

Waar heb je de HDMI kabel die vanaf de KPN ontvanger komt op je TV aangesloten ?

Waarschijnlijk moet je de juiste HDMI ingang selecteren met de afstandsbediening van de TV.


Hallo Janbar, de HDMI kabel is goed aangesloten,het probleem ligt bij kpn, ik heb gisteren de tv aangemeld ,maar vandaag geeft hij de oude provider aan , dus maakt hij geen connectie met kpn maar met ziggo,Ā 

pik heb al van alles geprobeerd om in contact te komen bij kpn ,maar dat schijnt daar niet te lukken om mij te bellen , nu stop ik voor vandaag ,ik ga naar bed ,morgen heb ik een verhuizing en moet erg vroeg opstaan.

dus helaas , groetjes MarijkeĀ 


Een tv kan je niet aanmelden bij KPN. Wel de KPN ontvanger.

Ben je overgestapt van Ziggo naar KPN ?

Ā 

Ā 


Nee, ik heb een tv overgenomen van iemand die ziggo als provider had .

en de tv geeft steeds de oude provider aan , hij Connect niet met kpn ,dat is het probleemĀ 

Ā 


Wat is de "connectie" dan. Wifi of netwerk kabel. Hoe geeft ie Ziggo "aan"?Ā šŸ¤”

Om bij kpn ermee tv te kijken is makkelijker dan het lijkt.Ā 

Steek de hdmi kabel die van het kpn kastje komt in bijvoorbeeld hdmi 1 van de televisie.Ā 

Nu met de bij de televisie horende (!) afstandsbediening die op ingang hdmi 1 zetten en je zou beeld en geluid moeten hebben van af de decoder.Ā 

Ā 


Hallo Peter, dat doet die dus niet, maar mijn neef komt dit weekend kijken ,hij heeft er verstand van .

Ā Ik wilde hetzelfĀ proberen te doen,maar ik kom er toch niet uit. En de kpn chat is niet te doen ,die snapt niet wat er aan de hand is,Ā 

en ik zou ook nog gebeld worden door iemand van kpn maar ook dat is niet gebeurd!Ā 
maar het komt goed, dank U wel voor Uw reactie


Jan bar ook bedankt voor Uw reactie.


Niets te danken.

Ik hoop dat je neef het probleem kan oplossen.

Kan je daarna hier nog melden wat het probleem was ?


Hallo Peter, dat doet die dus niet, maar mijn neef komt dit weekend kijken ,hij heeft er verstand van .

Typisch dat de hdmi ingang(en) het niet doen.

Maar er kan bij Ziggo gekeken zijn via een CI+ module.Ā 

En nooit gemerkt zijn dat hdmi niet werkt. En dan heb jij niks aan deze tv.

Kan je eens merk en type van de tv hier vermelden?


Hallo @Marnimistyfleur, zeer waarschijnlijk zal je het tv-toestel op het juiste INPUT kanaal dienen te zetten. Dit doe je bij voorkeur met de afstandsbediening van het tv-toestel. Daar zal een source/AV/input knop opzitten waarmee je het juiste kanaal kunt selecteren.Ā 

Met behulp van je neef kom je er vast uit.Ā 


Hallo Jeroen, ja het is gelukt. Ik ben weer blij, dankjewel ,groetjes MarijkeĀ 

Ā 


Ik ben wel benieuwd wat het probleem was Marijke.


Hallo JanBar,

de fout die nu is opgelost was i.d.d. Het verkeerde input kanaaltje . Dat had ik niet goed gedaan.Ā 
groetjes MarijkeĀ 

Ā 


Bedankt voor je terugkoppeling Marijke.