Skip to main content

We hebben momenteel geen internet en tv. 

Gezocht of er een storing is, nu krijg ik dit bericht..  hoop dat dit onderhoud geen maand gaat duren! Ik heb de modem al opnieuw opgestart en tv kastje.. zonder resultaat.

 

 

Ojee @Wiebe#35, ik snap dat je nogal schrikt van dit bericht :open_mouth:

Dat onderhoud een maand duurt heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik vraag me dan ook af of dit wel goed in de systemen staat hier. Doorgaans gebeurt onderhoud in de nacht en is de volgende ochtend alles weer in orde.

Ik zie dat je inmiddels via een andere weg al contact hebt gehad met 1 van mijn collega's en dat er een vervangende Experia Box op is gestuurd, laat je weten hoe het gaat als je die aan hebt gesloten? Mocht je dan nog steeds geen signaal binnenkrijgen, dan ga ik verder op onderzoek uit!


Als ik nu de systemen induik, lijkt allesweer in orde te zijn nadat er een monteur bij je langs is geweest! Toch hoor ik ook graag nog even van jouzelf of alles weer naar behoren werkt @Wiebe#35 :slight_smile:


De monteur is langs geweest en heeft het opgelost.

Het blijkt dat er iets tijdens jullie werkzaamheden niet goed is gegaan.. 

Hierdoor hebben we een aantal dagen zonder internet tv gezeten.

Ik las dat je deze dagen gecompenseerd krijgt.. kun je me daar meer over vertellen?


Ah, fijn dat het euvel gevonden is door de monteur!

Als het goed is, zou je een compensatie voor de abonnementskosten aan moeten kunnen vragen via onze vergoedingspagina. Het kan echter zijn dat hij deze niet pakt, omdat die melding van het geplande onderhoud gek genoeg nog steeds open staat en er dus niet een ‘afgemelde’ storing of onderhoud geregistreerd is. Mocht je daar tegenaan lopen dan mag je weer even bij me aan de bel trekken, dan kijk ik direct voor je of ik op een andere manier een vergoeding voor je kan regelen :slight_smile: